Skocz do zawartości


Zdjęcie

Problem z internetem w przeglądarce


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kick

Kick
  • Użytkownicy
  • 25 postów

Napisano 30 czerwiec 2014 - 17:28

Witam, od razu na wstępie chciałbym poinformować moderatora, że nie mam pojęcia gdzie mógłbym ten temat zamieścić więc go zamieszczam tu.

A więc tak, opiszę to:

- Włączam komputer, internet w przeglądarce śmiga jakiś czas.

- Nie ma internetu, tak jakby przeglądarka go nie ma. Steam, skype działa normalnie.

 

W czym tkwi problem? Z góry dzięki za odp.


  • 0


#2 Kamillo

Kamillo
  • Moderatorzy
  • 5751 postów

Napisano 01 lipiec 2014 - 19:00

1. Sprawdź czy masz internet w trybie awaryjnym z obsługą sieci, czyli czy cały czas działa.

2. Wyłącz antywirusa i zaporę kiedy nie będzie neta, zobacz czy jest.

3. Spróbuj wpisać DNS na sztywno.


  • 1

#3 Kick

Kick
  • Użytkownicy
  • 25 postów

Napisano 03 lipiec 2014 - 17:40

1. Cały czas działa.

2. Nie działa.

3. Jak to zrobić? ;)


  • 0

#4 Kamillo

Kamillo
  • Moderatorzy
  • 5751 postów

Napisano 03 lipiec 2014 - 21:11

Nie wiem jaki masz system.

 

Windows XP:

Panel sterowania > Połączenia sieciowe > PPM na połączenie i wybierz Właściwości > zaznacz Protokół internetowy TCP/IP (v.4) > Właściwości > zaznacz "Użyj następujących adresów serwerów DNS".

 

Windows 7:

Panel sterowania > Sieć i Internet > Centrum sieci i udostępniania > wybierz swoje połączenie > na dole klikasz na Właściwości > Protokół internetowy w wersji 4 (TCP/IPv4) > Właściwości > zaznacz "Użyj następujących adresów serwerów DNS".

 

Wpisujesz tam:

8.8.8.8 (Podstawowy)
8.8.4.4 (Zapasowy)

Napisz od razu czy system jest zaktualizowany, jakiego masz antywirusa i zaporę.

Wykonaj pełny skan: Poradnik: Skanowanie systemu programem Malwarebytes Anti-Malware Free

Wykonaj go w trybie awaryjnym, a przynajmniej pobierz go i zaktualizuj tam.

 

Jeśli skan nic nie znajdzie to proponuje wywalić (odinstalować) antywirusa i zaporę.

Uruchom ponownie komputer i sprawdzić czy działa.


  • 1

#5 Kick

Kick
  • Użytkownicy
  • 25 postów

Napisano 04 lipiec 2014 - 09:04

3a35810ce0.png co teraz mam kliknąć ? :D


  • 0

#6 Kamillo

Kamillo
  • Moderatorzy
  • 5751 postów

Napisano 05 lipiec 2014 - 12:34

Połączenia: Połączenie sieci bezprzewodowej 2 (Livebox-97E3).

 

Wykonaj też pełny skan i wrzuć raport.


  • 1

#7 Kick

Kick
  • Użytkownicy
  • 25 postów

Napisano 09 lipiec 2014 - 08:32

Skan nic nie wykrył, net cały czas tak samo działa..


  • 0

#8 Kamillo

Kamillo
  • Moderatorzy
  • 5751 postów

Napisano 12 lipiec 2014 - 14:16

A odinstaluj antywirusa i wszystkie inne programy zabezpieczające.

Daj też na forum raport z CCleaner z punktu 4: Poradnik: Czyszczenie systemu za pomocą programu CCleaner.

W innych przeglądarkach masz to samo? Jak łączysz się z internetem? Reinstalacje sterowników do karty sieciowej robiłeś?

 

Dodatkowo wykonaj:

Start > Panel Sterowania > Sieć i internet > Opcje internetowe > zakładka "Zaawansowane" > Resetuj > OK

 

Skan nic nie wykrył,

 

Pokaż raport ze skanowania.

 

Odpisuj na wszystkie pytania po kolei, aby nic nie zabrakło :)


  • 0


Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych