Skocz do zawartości


Zdjęcie

Podczas gry minimalizuje co chwilę do pulpitu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Rafau

Rafau
  • Użytkownicy
  • 4 postów

Napisano 25 listopad 2013 - 17:06

Witam, od jakiegoś czasu mam Windowsa 7, i jak włączę komputer, chce odpalić jakąś grę to po 2-3 minutach następuje zminimalizowanie do pulpitu, oczywiście gra sie nie zamyka i można ją otworzyć na nowo ale jaki jest tego sens gdy nie można czerpać przyjemności z gry? ;\ Zresztą nawet teraz jak piszę to nie minimalizuje ale następuje jakiś dźwięk i muszę kliknąć w pole do pisania. Nie jestem informatykiem więc nie potrafie ubrać tego w bardziej profesjonalne wyrazy. Poza tym wczoraj odpaliłem komputer chyba o 10, sprawdziłem aktualizacje, no dobra pobrałem i zainstalowałem i przez pewien czas nadal sie tak robiło, a później koło godziny 16 przestało. Ktoś miał podobny problem i wie jak go rozwiązać?
  • 0


#2 Kamillo

Kamillo
  • Moderatorzy
  • 5751 postów

Napisano 26 listopad 2013 - 00:28

1. Poradnik: Skanowanie systemu programem Malwarebytes Anti-Malware Free > raport na forum
2. Poradnik: Czyszczenie systemu za pomocą programu CCleaner > raport z punktu 4 i 5 na forum
3. Podaj konfiguracje sprzętu.

Prawdopodobnie jakiś program działa w tle i zmusza gry do minimalizacji.
  • 0

#3 Rafau

Rafau
  • Użytkownicy
  • 4 postów

Napisano 27 listopad 2013 - 16:32

Niestety żadne z tych programów nie pomogło, wczoraj wszedłem w Menadżer Urządzeń i wyłączyłem jedną kartę sieciowią z którą był jakiś problem. Jak na razie, wszystko wróciło do normy. Jeśli problem się powtórzy i znowu nie będę wiedział dlaczego odezwę się. Dziękuję i pozdrawiam. :)
  • 0

#4 Miodek

Miodek
  • Użytkownicy
  • 2009 postów
  • LokalizacjaPasieka

Napisano 27 listopad 2013 - 16:43

Jak ktoś prosi o raport to się go podaje, a nie twierdzi że program nie rozwiązał problemu.