Skocz do zawartości


Zdjęcie

Internet się rozłącza przy użytkowaniu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 Shine

Shine
  • Użytkownicy
  • 8 postów
  • Lokalizacjapomorze

Napisano 03 listopad 2013 - 13:40

DLaczego co jakiś czas tracę połączenie z internetem? Wygląda to tak, że korzystam z internetu, a za jakiś czas strony mi się nie ładują. Muszę zamknąć stronę, odczekać kilka sekund i ponownie włączyć, aby działała. Dodam, że mam tak tylko na moim komputerze, w drugim pokoju inny komputer działa dobrze. Czy to wina sprzętu, czy internetu?
  • 0


#2 Kamillo

Kamillo
  • Moderatorzy
  • 5751 postów

Napisano 03 listopad 2013 - 14:00

Na początek polecam sprawdzić jak działa na innej przeglądarce.
Do tego napisz jakiej używasz przeglądarki i jaki masz system.
Czy system i programy aktualizujesz na bieżąco?

Jak Ci się rozłączy internet to co piszę na ikonce sieci na pasku zadań (koło zegarka)?
  • 0

#3 Shine

Shine
  • Użytkownicy
  • 8 postów
  • Lokalizacjapomorze

Napisano 03 listopad 2013 - 14:43

Ok, zobacze na innej przeglądarce. Teraz używam mozilly na windows 8. Nie aktualizuje programów na bieżąco, ale nie wiem czy chodzi o to jak przy włączaniu trzeba odczekać kilka minut, aż komputer sam zaktualizuje?
  • 0

#4 Kamillo

Kamillo
  • Moderatorzy
  • 5751 postów

Napisano 03 listopad 2013 - 14:51

To są aktualizacje systemu, aktualizacje programów trzeba robić przeważnie ręcznie.
Jak masz Firefox to kliknij na Ikonkę Firefox > Pomoc > O programie Firefox. Tutaj powinno być sprawdzanie aktualizacji jak nie będzie najnowsza wersja to zacznie się pobierać.
Wtyczki zaktualizuj tutaj: https://www.mozilla....pl/plugincheck/ Pamiętaj, aby odznaczać wszystkie dodatki przy pobieraniu i instalowaniu.

Aktualizacje systemu zobacz w Start > Panel Sterownia > System i zabezpieczenia > Windows Update

Jak już zaktualizujesz system to pokaż raport z punktu 4: Poradnik: Czyszczenie systemu za pomocą programu CCleaner
Do tego przeskanuj system: Poradnik: Skanowanie systemu programem Malwarebytes Anti-Malware Free
  • 0

#5 Shine

Shine
  • Użytkownicy
  • 8 postów
  • Lokalizacjapomorze

Napisano 14 grudzień 2013 - 23:35

Witam i z góry przepraszam za tak późny odzew.
Sprawdziłam jak działa na innej przeglądarce i nie było żadnych różnic. Skutek był cały czas taki sam.
Problem też zachodzi , gdy nie korzystam z żadnych przeglądarek, a z programów typu skype. Podczas rozmowy poporstu tracę połączenie.
Zastosowałam się do powyższych rad i niestety nie pomogło. Chociaż nie do końca zrozumiałam, o co chodzi z raportem z punktu 4.
  • 0

#6 Kamillo

Kamillo
  • Moderatorzy
  • 5751 postów

Napisano 15 grudzień 2013 - 23:40

Raport z punktu 4 to po prostu zapisać go do pliku i dać jako załącznik na forum.
Napisz jeszcze jak się łączysz z internetem w swoim i w tym drugim komputerze (kabel, WiFi).
I skąd masz tego neta, dostawca?

Jak Ci się rozłączy internet to co piszę na ikonce sieci na pasku zadań (koło zegarka)?


  • 0

#7 Shine

Shine
  • Użytkownicy
  • 8 postów
  • Lokalizacjapomorze

Napisano 22 grudzień 2013 - 18:49

Ogólnie cały blok ma ten sam internet z Neostrady. U mnie w domu mój laptop łączy się za pomocą routera. Gdy internet się rozłączy na ikonce z informacją o dostępie internetu nic nie jest napisane, choć czasem pojawia się znak ostrzegawczy i napis " Brak dostępu do internetu".
Rozumiem, że mam wkleić raportu z punktu 4. Ale nie wiem czy mam wykonywać wszystkie polecenia po kolei , czy po porstu chodzi o informacje zainstalowanych programów. Jeżeli mam wykonywać wszytko po kolei to , czy ten program nie skasuje mi folderów z zdjęciami?
Pisząc tego posta straciłam 2 razy połączenie z internetem, tymczasem mój brat na komputerze stacjonarnym miał go cały czas.
  • 0

#8 pixel

pixel
  • Użytkownicy
  • 93 postów

Napisano 22 grudzień 2013 - 23:44

Shine - skoro cały blok ma jedno dojście do internetu to przyjmij moje gratulacje, naprawdę :) Powiedz mi jeszcze że to jest łącze słabej jakości i o małej przepustowości ?! Macie tam chociaż QoS? Nawet jeżeli tak to biedak ma sporo pracy........ :)

A tak całkiem serio - ile blok liczy sobie użytkowników tego łącza? Może to kwestia zapchania łącza? Spróbuj o różnych godzinach się łączyć.....
Nic się nie bój, żaden program bez Twojej wiedzy niczego Ci nie skasuje.....
  • 0

#9 Kamillo

Kamillo
  • Moderatorzy
  • 5751 postów

Napisano 23 grudzień 2013 - 00:03

Jeśli chodzi o połączenie - to bardziej mi chodziło o LAN lub WLAN, czyli kabel czy WiFi?
Połącz się z internetem, pobierz program inSSIDer, zainstaluj i uruchom, poczekaj trochę. Zrób screen i daj na forum.

1. Przeinstaluj sterownik do karty sieciowej: Poradnik: Reinstalacja sterownika
2. W Menedżerze urządzeń sprawdź czy karta nie przechodzi w stan bezczynności (Zakładka "Zarządzanie energią).

Napisz też czy problem występuje jak jesteś połączona z internetem tylko z laptopem, stacjonarny w tym czasie nie jest połączony.
Do tego proponuje ustawić stały adres IP i adresy DNS.

Rozumiem, że mam wkleić raportu z punktu 4. Ale nie wiem czy mam wykonywać wszystkie polecenia po kolei , czy po porstu chodzi o informacje zainstalowanych programów. Jeżeli mam wykonywać wszytko po kolei to , czy ten program nie skasuje mi folderów z zdjęciami?

Na razie to zostaw, a wykonaj to: Poradnik: Skanowanie systemu programem Malwarebytes Anti-Malware Free
  • 0

#10 Shine

Shine
  • Użytkownicy
  • 8 postów
  • Lokalizacjapomorze

Napisano 25 grudzień 2013 - 19:23

A tak całkiem serio - ile blok liczy sobie użytkowników tego łącza? Może to kwestia zapchania łącza? Spróbuj o różnych godzinach się łączyć.....

Blok liczy 12 użytkowników. Łączę się o różnych godzinach i zasadniczej różnicy nie widzę.

Kamillo połączenie to WiFi.
Screen - załącznik nr 2

Troszke skomplikowana sprawa z tymi sterownikami. Żeby przeinstalować, muszę odinstalować. Pytanie brzmi, który sterownik ?:D
Screen - załącznik nr 1

A nie wystarczy aktualizacja sterownika? Trzeba go koniecznie odinstalować?

Internet trace niezależnie od tego czy stacjonary jest włączony, czy nie.

Skanowanie po długim czasie zostało zakończone pomyślnie. Zgodnie z instrukcją wykryte błędy usunełam.

Załączone pliki

  • Załączony plik  sc2.jpg   141,39 KB   3 Ilość pobrań
  • Załączony plik  sc.jpg   246,32 KB   4 Ilość pobrań

  • 0


Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych