
Internet się rozłącza przy użytkowaniu
#1
Napisano 03 listopad 2013 - 13:40
#2
Napisano 03 listopad 2013 - 14:00
Do tego napisz jakiej używasz przeglądarki i jaki masz system.
Czy system i programy aktualizujesz na bieżąco?
Jak Ci się rozłączy internet to co piszę na ikonce sieci na pasku zadań (koło zegarka)?
#3
Napisano 03 listopad 2013 - 14:43
#4
Napisano 03 listopad 2013 - 14:51
Jak masz Firefox to kliknij na Ikonkę Firefox > Pomoc > O programie Firefox. Tutaj powinno być sprawdzanie aktualizacji jak nie będzie najnowsza wersja to zacznie się pobierać.
Wtyczki zaktualizuj tutaj: https://www.mozilla....pl/plugincheck/ Pamiętaj, aby odznaczać wszystkie dodatki przy pobieraniu i instalowaniu.
Aktualizacje systemu zobacz w Start > Panel Sterownia > System i zabezpieczenia > Windows Update
Jak już zaktualizujesz system to pokaż raport z punktu 4: Poradnik: Czyszczenie systemu za pomocą programu CCleaner
Do tego przeskanuj system: Poradnik: Skanowanie systemu programem Malwarebytes Anti-Malware Free
#5
Napisano 14 grudzień 2013 - 23:35
Sprawdziłam jak działa na innej przeglądarce i nie było żadnych różnic. Skutek był cały czas taki sam.
Problem też zachodzi , gdy nie korzystam z żadnych przeglądarek, a z programów typu skype. Podczas rozmowy poporstu tracę połączenie.
Zastosowałam się do powyższych rad i niestety nie pomogło. Chociaż nie do końca zrozumiałam, o co chodzi z raportem z punktu 4.
#6
Napisano 15 grudzień 2013 - 23:40
Napisz jeszcze jak się łączysz z internetem w swoim i w tym drugim komputerze (kabel, WiFi).
I skąd masz tego neta, dostawca?
Jak Ci się rozłączy internet to co piszę na ikonce sieci na pasku zadań (koło zegarka)?
#7
Napisano 22 grudzień 2013 - 18:49
Rozumiem, że mam wkleić raportu z punktu 4. Ale nie wiem czy mam wykonywać wszystkie polecenia po kolei , czy po porstu chodzi o informacje zainstalowanych programów. Jeżeli mam wykonywać wszytko po kolei to , czy ten program nie skasuje mi folderów z zdjęciami?
Pisząc tego posta straciłam 2 razy połączenie z internetem, tymczasem mój brat na komputerze stacjonarnym miał go cały czas.
#8
Napisano 22 grudzień 2013 - 23:44


A tak całkiem serio - ile blok liczy sobie użytkowników tego łącza? Może to kwestia zapchania łącza? Spróbuj o różnych godzinach się łączyć.....
Nic się nie bój, żaden program bez Twojej wiedzy niczego Ci nie skasuje.....
#9
Napisano 23 grudzień 2013 - 00:03
Połącz się z internetem, pobierz program inSSIDer, zainstaluj i uruchom, poczekaj trochę. Zrób screen i daj na forum.
1. Przeinstaluj sterownik do karty sieciowej: Poradnik: Reinstalacja sterownika
2. W Menedżerze urządzeń sprawdź czy karta nie przechodzi w stan bezczynności (Zakładka "Zarządzanie energią).
Napisz też czy problem występuje jak jesteś połączona z internetem tylko z laptopem, stacjonarny w tym czasie nie jest połączony.
Do tego proponuje ustawić stały adres IP i adresy DNS.
Na razie to zostaw, a wykonaj to: Poradnik: Skanowanie systemu programem Malwarebytes Anti-Malware FreeRozumiem, że mam wkleić raportu z punktu 4. Ale nie wiem czy mam wykonywać wszystkie polecenia po kolei , czy po porstu chodzi o informacje zainstalowanych programów. Jeżeli mam wykonywać wszytko po kolei to , czy ten program nie skasuje mi folderów z zdjęciami?
#10
Napisano 25 grudzień 2013 - 19:23
Blok liczy 12 użytkowników. Łączę się o różnych godzinach i zasadniczej różnicy nie widzę.A tak całkiem serio - ile blok liczy sobie użytkowników tego łącza? Może to kwestia zapchania łącza? Spróbuj o różnych godzinach się łączyć.....
Kamillo połączenie to WiFi.
Screen - załącznik nr 2
Troszke skomplikowana sprawa z tymi sterownikami. Żeby przeinstalować, muszę odinstalować. Pytanie brzmi, który sterownik ?

Screen - załącznik nr 1
A nie wystarczy aktualizacja sterownika? Trzeba go koniecznie odinstalować?
Internet trace niezależnie od tego czy stacjonary jest włączony, czy nie.
Skanowanie po długim czasie zostało zakończone pomyślnie. Zgodnie z instrukcją wykryte błędy usunełam.
Załączone pliki
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych