Mam taki problem, że ekran w moim laptopie zauważalnie się poluzował. Zauważyłem, że przy jednym zawiasie lekko rozszedł się plastik na łączeniu. Myślicie, że to kwalifikuje się na gwarancje i czy może się pogorszyć jak będę zwlekać z naprawą?
Mam taki sam problem, tyle że ja zwlekałam i zawias całkowicie się zepsuł i połamał obudowę przy głośniku, według serwisu Lenovo jest to uszkodzenie mechaniczne, nie podlegające pod gwarancję.
Według Lenovo sprawa gwarancji wygląda tak:
"1. Dzwonisz pod bezpłatny numer 800-702-062, następnie podajesz informacje o laptopie i swoje dane. Otrzymujesz numer zgłoszenia. 2. Zamawiany jest do Ciebie kurier, który najpierw odbiera sprzęt, a po naprawie dostarcza go z powrotem."
W swojej sprawie rozmawiałam z chłopakiem z Lenovo i on powiedział, że jeśli ktoś się zgłosi kiedy zawias chodzi za lekko albo za ciężko, to jest to naprawiane w ramach gwarancji.
Najlepiej zadzwoń pod ten numer to wszystkiego się dowiesz.