Witam. Od roku mam laptopa marki Acer model Aspire 5560g. Ogólnie nie mam do niego zastrzeżeń, ale już raz był na gwarancji z tym samym problemem - uszkodzony dysk twardy. Dysk został wymieniony. Jednak dysk popsuł się znowu, w trochę w inny sposób a gwarancja mineła. Komputer podczas pracy się zaciął, nie można było nic zrobić, nic nie odpowiadało, więc go zresetowałem przetrzymując przycisk, przy ponownym włączaniu słychać było (i słychać nadal) odgłos startującego dysku, jednak w pewnym momencie się zacina i robi to odnowa. Po kilku minutach pojawia się informacja o nie znalezionym systemie. Włożyłem płytę od Windowsa 7, lecz nie mogę go zainstalować ponieważ menu instalacji nie wyświetla dysku.
1.Więc czy to uszkodzony dysk?
Bardzo ważne są dla mnie dane na dysku, mam nadzieję, że to nie dysk się popsuł, a jego 'czytnik' czy jak to tam się nazywa.
2.Jak to mogę sprawdzić?
Myślałem, nad wyjęciem dysku i podłączeniu go do innego komputera przez USB , ale nie wiem czy jest taka możliwość.
3.Jak jeszcze mogę odzyskać dane?
Proszę o pomoc, pozdrawiam.