Oni odpowiedzą Ci prosto: proszę przestać używać tego typu oprogramowanie. Na supporcie siedzą zwykli ludzie, tacy jak Ty i ja, więc nie sądze że będą znać rozwiązanie problemu. Jeśłi zgłoszenie to wystąpiłoby masowo wtedy tematem być może zajęliby się specjaliści. Oczywiście nie twierdze, że nie warto spróbować. A nuż Ci się poszczęści.
Prędzej konkretną odpowiedź dostaniesz od speców Hamachi. Rzecz w tym, że nie mają biur w Polsce, więc kontakt tylko i wyłącznie po angielsku.
Sam mam zainstalowane Hamachi, ale go nie używałem z pół roku więc nie mogę powiedzieć czy to jakiś problem globalny. Inna sprawa to nie używam LTE, co jednak może mieć jakiśtam wpływ.Spróbuje coś poszperać.
Okej to dzięki wielkie. Jakby Ci sie coś udało wykombinować prosze napisz mi na priva. Z góry dzięki za poświęcony czas.