Super! Dzięki za informacje.
Proponuję nie zamykać tego tematu, napiszę, czy udało się rozwiązać problem. Pozdrawiam!
- Forum Komputerowe PCFoster.pl
- → Przeglądanie profilu: Posty: Kacper_P
Statystyki
- Grupa: Użytkownicy
- Całość postów: 6
- Odwiedzin: 2687
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Płeć
Nie podano
0
Neutral
Narzędzia użytkownika
Znajomi
Kacper_P nie posiada znajomych
Moje posty
W temacie: Uszkodzony dysk ADATA 1TB, a odesłanie na gwarancje
14 grudzień 2013 - 23:35
W temacie: Uszkodzony dysk ADATA 1TB, a odesłanie na gwarancje
14 grudzień 2013 - 21:00
Ok, dzięki. Mam jeszcze jedno pytanie, jeżeli to zrobię to będę musiał coś wysłać na przykład kurierem? (za granicę kraju?)
Co dokładnie znaczy RMA?
Na wikipedii jest opisane w ciężki do zrozumienia sposób i tylko po angielsku.
Nigdy nie byłem w takiej sytuacji, dlatego mam tyle pytań, na pewno zapamiętam wszystko i zastosuję w życiu.
Co dokładnie znaczy RMA?
Na wikipedii jest opisane w ciężki do zrozumienia sposób i tylko po angielsku.
Nigdy nie byłem w takiej sytuacji, dlatego mam tyle pytań, na pewno zapamiętam wszystko i zastosuję w życiu.
W temacie: Czy pamięć RAM będzie współpracować bez zbędnych problemów?
14 grudzień 2013 - 19:56
Według producenta - wszystko powinno działać.
W temacie: Pomoc w podkręceniu procesora w BIOSie
14 grudzień 2013 - 19:55
Podaj najpierw pełną specyfikację za pomocą programu CPU-z. Musisz podać płytę główną, procesor i dwie karty dotyczące pamięci ram. Jak da radę, wszystkie screeny wklej na jeden obrazek.
Z tego, co widzę, masz płytę gigabyte i procesor na socket 775.
Mówiąc najprościej - zwiększ cpu host frequency na przykład o 20 w górę.
Zobacz, czy wartości 6x nie da się podnieść , jeżeli się da, daj maksymalną.
Z tego, co widzę, masz płytę gigabyte i procesor na socket 775.
Mówiąc najprościej - zwiększ cpu host frequency na przykład o 20 w górę.
Zobacz, czy wartości 6x nie da się podnieść , jeżeli się da, daj maksymalną.
W temacie: Uszkodzony dysk ADATA 1TB, a odesłanie na gwarancje
14 grudzień 2013 - 19:51
Ten dysk mam już zapakowany do pudełka, jest w innym mieszkaniu. W SMART było napisane Realocated sector count: więcej niż 2500, realocated events: kilkaset, temperatura w porządku, nigdy nie osiągnął więcej jak 45 *C. Innych błędów nie było, jeszcze tylko ze 2 lub 3 mechanical shock.
Co do sklepu, to był prywatny sklepik i serwis komputerowy, zrobiłem rozpoznanie, według znajomego, sklep "zwinął się" pod koniec 2012 roku, a według drugiego kolegi, podobna informacja.
Po wpisaniu nazwy z faktury, nie ma w google takiej strony. Sklep nie istnieje już. Mam nadzieję, że da się to jakoś załatwić przez ADATA
Jak to zrobić? Z tego, co widzę, adata ma tylko stronę po angielsku, jest jakiś serwis w Polsce? Jak go wysłać na gwarancję?
Bardzo dziękuję za odpowiedź!
Co do sklepu, to był prywatny sklepik i serwis komputerowy, zrobiłem rozpoznanie, według znajomego, sklep "zwinął się" pod koniec 2012 roku, a według drugiego kolegi, podobna informacja.
Po wpisaniu nazwy z faktury, nie ma w google takiej strony. Sklep nie istnieje już. Mam nadzieję, że da się to jakoś załatwić przez ADATA
Jak to zrobić? Z tego, co widzę, adata ma tylko stronę po angielsku, jest jakiś serwis w Polsce? Jak go wysłać na gwarancję?
Bardzo dziękuję za odpowiedź!
- Forum Komputerowe PCFoster.pl
- → Przeglądanie profilu: Posty: Kacper_P
- Privacy Policy
- Regulamin ·