W pierwszej kolejności sprawdź czy masz poprawnie wprowadzoną nazwę użytkownika oraz hasło. Następnie w ustawieniach połączenia znajdziesz numer telefonu, wprowadź samą * (gwiazdkę).
Witam, niedawno zmieniłem internet na neostradę do 10mb/s. Ponieważ mieszkam daleko od centrali TP mojego regionu a linia telefoniczna w okolicy jest przestarzała, nie mogę oczywiście mieć pełnej możliwej szybkości. Początkowo prędkość przy pobieraniu sięgała zazwyczaj 200kb/s, 250kb/s, różnie. Niestety od pewnego czasu internet bardzo zwolnił i najwyższa prędkość przy pobieraniu mało kiedy osiąga powyżej 150 kb/s. Czy powodem takiej zmiany mogły być zmiany w ustawieniach MTU i liczbach w rejestrze przy TP/IP? Może jakieś rady co zrobić w takiej sytuacji?
Napisz jakie parametry uzyskuje Twój router (próg S/N, tłumienie) Jakie dokładnie zmiany wprowadziłeś z MTU i rejestrze?