Skocz do zawartości


Loid

Rejestracja: 24 kwi 2013
Poza forum Ostatnio: Informacja prywatna
-----

Moje posty

W temacie: Rozwiązany: "Brak odpowiedzi" przy opcji "zapisz jako"

06 sierpień 2014 - 17:53

Sorry, że nie odpowiadałem. Zrobiłem reinstall Windowsa, co nie tylko rozwiązało mój problem ale również przyspieszyło komputer (i to jak!). Temat do zamknięcia.


W temacie: Rozwiązany: "Brak odpowiedzi" przy opcji "zapisz jako"

11 lipiec 2014 - 17:16

Przeciążenie dysku spowodowane np. upadkiem, wstrząsami, wibracje, uderzenie w dysk, przenoszenie energetycznie laptopa w inne pomieszczenie. Ostrożniej obchodź się z komputerem. 

 

Ja nie wykonuje żadnych czynności które mogły by narazić dysk na przeciążenie. Jedyne co jest "niecodzienne" z moim komputerem to zdjęta boczna pokrywa ze względu na szybkie nagrzewanie.

 

Można powiedzieć, że wiesza Ci się przez wirusy, do tego niezaktualizowany system, programy też pewnie. Na początek polecam zrobić aktualizacje systemu Windows (nie masz nawet SP1) + aktualizacje programów zabezpieczających system (antywirus, zapora itp.) oraz aktualizacje wtyczek do przeglądarek (Flash, JAVA itp.). Następnie uruchomić program Malwarebytes, przejść do kwarantanny i usunąć wszystko (jeśli tego nie zrobiłeś), zapuścić ponownie pełne skanowanie systemu i wykonać wszystko według poradnika. Na koniec dać do sprawdzenia logi z programu OTL (oczywiście nie będzie to sprawdzane przeze mnie). Jeśli zrobienie z systemem porządku nie pomoże to będziemy dalej myśleć.

 

Włączyłem automatyczne aktualizowanie Windowsa. Teraz wszystko aktualizuje na bieżąco. 

 

Na tym dysku masz bad sektory logiczne. Zerowanie dysku + remapem powinno przywrócić wartości RAW do 0. Możesz to wykonać za pomocą programu MHDD, instrukcje znajdziesz na google. Zerowanie dysku kasuje wszystkie dane! Do tego dochodzi jeszcze problem z kabelkiem komunikacji danych (to samo co przy dysku Samsung)

 

Narazie wyłączyłem ten dysk. Jest na nim tylko jeden dysk lokalny w którym znajdują się głównie pliki multimedialne. Później będę myślał o zerowaniu.


W temacie: Rozwiązany: "Brak odpowiedzi" przy opcji "zapisz jako"

05 lipiec 2014 - 15:48

To może raport wkleisz? Czy trzeba wysłać specjalne zaproszenie?

 

Załączony plik  skan.txt   27,66 KB   2 Ilość pobrań

 

Na którym dysku masz system?

 

Na Samsungu.


W temacie: Rozwiązany: "Brak odpowiedzi" przy opcji "zapisz jako"

04 lipiec 2014 - 11:25

Proszę wybaczyć nieobecność, byłem na wyjeździe.
 

:ermm: Rozumiem, że czasami jednak da się zainstalować?

 
Nic nie wspominałem że nie da się zainstalować
 

Czyli co, przeskanowałeś ten system? Wykryło coś?

 
Tak.
 
 
Co do MHDD zrobiłem smarty dwóch moich dysków:
 
Smart dysku Samsung HD502HJ ATA Device

Spoiler

 

Smart dysku Seagate Barracuda 7200.7 ST3160827AS

Spoiler


W temacie: Rozwiązany: "Brak odpowiedzi" przy opcji "zapisz jako"

26 czerwiec 2014 - 09:00

Jak Ci nie działa klawiatura to jest sprawdziłeś Malwarebytes czy działa?  :roll:

 

Tutaj zamiast "jest" miało być "jak"? Poprostu sprawdziłem na normalnym trybie Windows :)

 

Ale wracając do tematu udało mi się wejść na tryb awaryjny (klawiatura w końcu zadziałała), Malwarebytes uruchomił się i wykonałem wszystko wg instrukcji. Niestety, podczas próby zapisu, czy przeglądania przed instalacją, nadal trzeba długo czekać na reakcję :(