Skocz do zawartości


Jaszczurr

Rejestracja: 11 wrz 2012
Poza forum Ostatnio: 13 paź 2012 17:43
-----

Moje posty

W temacie: "Driver has overrun a stack-based buffer" - BSOD

13 październik 2012 - 17:23

Udało mi się wreszcie dorwać po dłuższej przerwie do internetu, więc już piszę co i jak. System to 32-bit. Pod laptopem na naklejce mam jako Model Name Satellite L500-1GF, pod spodem jest Part No PSLS0E-02Y01TPL.

Temperatury z HWMonitor po jakichś 2 godzinach testowania: Value 40, Min 40, Max 42

Memtest nie znalazł błędów, trzymałem go cały dzień odpalonego.

Przeinstalowałem też ostatnio (po raz kolejny) windowsa, ponieważ miałem problem z aktywacją poprzedniego. Oczywiście w niczym to nie pomogło. Wszystkie programy, jakich używałem na poprzedniej instalacji do wykonywania Twoich instrukcji zainstalowałem ponownie. Ogólnie zauważyłem, że w Bluescreenview przy każdym bluescreenie swój udział ma ntkrnlpa.exe, obok niego występują, dość losowo, inne.

Kartę graficzną już za chwilkę sprawdzę, bo siedzę w trybie awaryjnym (tylko tak mogę spokojnie używać laptopa bez żadnych bluescreenów),przez co w panelu sterowania nie mam wyświetlonych żadnych informacji o karcie.

E: Jako kartę pokazuje mi Mobile Intel® GMA4500M.
Już sprawdzam ten monitor wydajności też.

W temacie: "Driver has overrun a stack-based buffer" - BSOD

22 wrzesień 2012 - 14:02

Jeśli wszystko jest z nim w porządku to po piszesz ten temat na forum? Nie rozumiem takich ludzi!

Nie napisałem, że wszystko jest w porządku z laptopem. Napisałem (a w każdym razie to miałem na myśli), że według tego co powiedzieli mi w tym sklepie te błędy i problemy to nie wina wymienionych przeze mnie rzeczy, nie znam się na tym za bardzo i dlatego wydawało mi się, że to wystarczy i nie trzeba już robić tych testów. Skoro tak nie jest, to już je przeprowadzam.

W temacie: "Driver has overrun a stack-based buffer" - BSOD

22 wrzesień 2012 - 11:20

Myślałem, że już o tym pisałem, ale widzę, że jednak zapomniałem. Oddałem ostatnio laptopa do sklepu komputerowego, gdzie sprawdzono mi RAM, dysk, procesor i temperaturę, wszystko z nimi w porządku.

Ostatnio do problemów z bluescreenami doszedł jeszcze jeden - ekran monitora tak jakby rozmazuje się, miga, czasem przestaje w ogóle cokolwiek wyświetlać, ale nie gaśnie. Jest czarny, ale wciąż się świeci, po wyłączeniu laptopa zdecydowanie widać różnicę, widać jak gaśnie. Jednocześnie kiedy ekran jest taki wygaszone, wciąż mogę np wpisać hasło do logowania. Nie jestem pewien, ale to miganie i gaśnięcie może słabnąć lub nasilać się w wyniku ustawiania laptopa pod różnymi kątami.

Jeśli chodzi o grafikę to to jakiś akcelerator Intela, co do płyty głównej nie mam pojęcia, wieczorem sprawdzę to wszystko i dopiszę. Laptop to Toshiba Satellite L500-1GF

W temacie: "Driver has overrun a stack-based buffer" - BSOD

21 wrzesień 2012 - 15:01

Instalowanie od nowa Windowsa nie pomaga. Pobrałem ten BlueScreenViewer (dzięki za podpowiedź Kamil!) i oto co mi pokazał po pierwszym crashu na nowym systemie:

http://imageshack.us.../835/bsodq.png/

http://imageshack.us.../829/bsod2.png/

A, laptop się nie przegrzewa, pod tym względem wszystko ok.

E: drugi BSOD:

http://imageshack.us.../440/bsod3.png/

W temacie: "Driver has overrun a stack-based buffer" - BSOD

11 wrzesień 2012 - 19:42

Dzięki Duath, za chwilkę się tym zajmę.

Przy okazji, oto co wyskoczyło mi po restartach po ostatnich BSOD:

Podpis problemu:
Nazwa zdarzenia problemu: BlueScreen
Wersja systemu operacyjnego: 6.1.7600.2.0.0.768.3
Identyfikator ustawień regionalnych: 1045

Dodatkowe informacje o problemie:
BCCode: 1000008e
BCP1: C0000005
BCP2: 82C4176E
BCP3: 98A073CC
BCP4: 00000000
OS Version: 6_1_7600
Service Pack: 0_0
Product: 768_1

Pliki pomagające opisać problem:
C:\Windows\Minidump\091112-23602-01.dmp
C:\Users\Paweł\AppData\Local\Temp\WER-38079-0.sysdata.xml


Podpis problemu:
Nazwa zdarzenia problemu: BlueScreen
Wersja systemu operacyjnego: 6.1.7600.2.0.0.768.3
Identyfikator ustawień regionalnych: 1045

Dodatkowe informacje o problemie:
BCCode: 1000000a
BCP1: 34685DD7
BCP2: 00000002
BCP3: 00000000
BCP4: 82AA7278
OS Version: 6_1_7600
Service Pack: 0_0
Product: 768_1

Pliki pomagające opisać problem:
C:\Windows\Minidump\091112-21902-01.dmp
C:\Users\Paweł\AppData\Local\Temp\WER-36473-0.sysdata.xml

Przy drugim restarcie jako powód błędu wyskoczyło: IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL