Założyłeś konto na forum, żeby rzucać mięsem w X-Kom?
Twoja nieporadność, to Twoja nieporadność, nie obwiniaj o to sklepu. Warunki są jasne i o wszystkim informują zarówno sprzedawcy jak i bardzo dobrze wyszkolona obsługa telefoniczna (nawet późnym wieczorem).
Sam kupuję tam bardzo często i doskonale wiem jakie prawa mi przysługują. Łącznie z tym, że najlepsze rozwiązanie może podpowiedzieć konsultant telefoniczny (co też zrobił w moim wypadku). Odebrałem osobiście, bo do sklepu mam 10km tramwajem, zamawiając przez internet, żeby mieć 10dni na zwrot i przy okazji nie płacić za kuriera. O wszystkim dowiedziałem się przez telefon.
Poza tym nie masz pojęcia o prawach konsumenta i nie czytałeś regulaminu sklepu, więc sądownie to Ty możesz dowieść swojej głupoty. Ale serio jest Ci do tego potrzebny sąd...?
edit: a i to, że nie działa Ci sprzęt, to nie wina sklepu, tylko serwisu, który NIE jest zależny od sklepu.... <facepalm>