Cześć. Od kilku chwil mam problem witryną youtube oraz facebook, chociaż w przypadku drugiej problem na chwilę ustąpił. Wchodząc na YT pojawia mi się taki komunikat jak w załączonych plikach. Czyściłem Chrome, właśnie skanuje komputer, aktualizowałem godzinę, skanowałem AdwCleanerem oraz CCleanerem. Liczę na pomoc, dziękuję.
##EDIT##
Facebook także nie chcę współpracować. Nie łączy się przez protokół HTTPS. Załączam screen.
##EDIT2##
Teraz wszystko działa, chociaż nic nie robiłem o_O
Gdy usunę końcówkę z linku do YT witryna działa. Zostawiam samo youtube.com i jest dobrze, a gdy mam link z zakładki pojawia mi się komunikat nr 2.
 
	
Rozwiązany: Problem z witrynami, Certyfikat bezpieczeństwa
			
				
					
						
					
					#1
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Posted 01 July 2014 - 01:16
			
				
					
						
					
					#2
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Posted 01 July 2014 - 19:31
Certyfikat bezpieczeństwa tej witryny nie jest zaufany!
 
1. Data w systemie dobrze ustawiona?
2. Przeglądarka zaktualizowana do najnowszej?
3. System zaktualizowany?
4. Pełny skan: Poradnik: Skanowanie systemu programem Malwarebytes Anti-Malware Free
5. Zmień przeglądarkę...
			
				
					
						
					
					#3
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Posted 02 July 2014 - 19:36
1. Aktualizowałem.
2. Tak.
3. Tak
5. Użyłem Firefoxa i mam to samo.
Co ciekawsze używając telefonu, który podłączony jest do routera (ten sam router używam do komputera) mam to samo. Nie mogę połączyć się FB oraz YT. I dzieje się tak przez kilka chwil, później znow działa. Może to wina routera? Nigdy wcześniej nic takiego nie miałem.
			
				
					
						
					
					#4
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Posted 02 July 2014 - 22:04
Możesz sprawdzić router na innym komputerze czy działa poprawnie, do tego wykonać reset routera i ustawić go na nowo.
Punkt 4 wykonaj...
			
				
					
						
					
					#5
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Posted 02 July 2014 - 22:23
Już przeskanowałem AntyMalware właśnie teraz. Nie pomogło. Tak właśnie zamierzam. c:
			
				
					
						
					
					#6
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Posted 02 July 2014 - 22:35
Poradniki czytamy do końca....
			
				
					
						
					
					#7
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Posted 03 July 2014 - 02:25
Log po drugim skanie kompa.
Attached Files
			
				
					
						
					
					#8
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Posted 03 July 2014 - 21:23
Scan Type: Threat Scan Time Elapsed: 8 min, 1 sec
Proponuje poważnie zastanowić się nad przeczytaniem poradnika.
			
				
					
						
					
					#9
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Posted 05 July 2014 - 15:25
Problem rozwiązany po zresetowaniu ustawień routera. Do zamknięcia.
			
				
					
						
					
					#10
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Posted 06 July 2014 - 21:42
Wszelkie uzasadnione reklamacje/pretensje/sugestie/rady przyjmuje ekipa forum.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users



 This topic is locked
 This topic is locked 
			
			
 
			
			

