Cześć. Od kilku chwil mam problem witryną youtube oraz facebook, chociaż w przypadku drugiej problem na chwilę ustąpił. Wchodząc na YT pojawia mi się taki komunikat jak w załączonych plikach. Czyściłem Chrome, właśnie skanuje komputer, aktualizowałem godzinę, skanowałem AdwCleanerem oraz CCleanerem. Liczę na pomoc, dziękuję.
##EDIT##
Facebook także nie chcę współpracować. Nie łączy się przez protokół HTTPS. Załączam screen.
##EDIT2##
Teraz wszystko działa, chociaż nic nie robiłem o_O
Gdy usunę końcówkę z linku do YT witryna działa. Zostawiam samo youtube.com i jest dobrze, a gdy mam link z zakładki pojawia mi się komunikat nr 2.
Rozwiązany: Problem z witrynami, Certyfikat bezpieczeństwa
#1
Napisano 01 lipiec 2014 - 01:16
#2
Napisano 01 lipiec 2014 - 19:31
Certyfikat bezpieczeństwa tej witryny nie jest zaufany!
1. Data w systemie dobrze ustawiona?
2. Przeglądarka zaktualizowana do najnowszej?
3. System zaktualizowany?
4. Pełny skan: Poradnik: Skanowanie systemu programem Malwarebytes Anti-Malware Free
5. Zmień przeglądarkę...
#3
Napisano 02 lipiec 2014 - 19:36
1. Aktualizowałem.
2. Tak.
3. Tak
5. Użyłem Firefoxa i mam to samo.
Co ciekawsze używając telefonu, który podłączony jest do routera (ten sam router używam do komputera) mam to samo. Nie mogę połączyć się FB oraz YT. I dzieje się tak przez kilka chwil, później znow działa. Może to wina routera? Nigdy wcześniej nic takiego nie miałem.
#4
Napisano 02 lipiec 2014 - 22:04
Możesz sprawdzić router na innym komputerze czy działa poprawnie, do tego wykonać reset routera i ustawić go na nowo.
Punkt 4 wykonaj...
#5
Napisano 02 lipiec 2014 - 22:23
Już przeskanowałem AntyMalware właśnie teraz. Nie pomogło. Tak właśnie zamierzam. c:
#6
Napisano 02 lipiec 2014 - 22:35
Poradniki czytamy do końca....
#7
Napisano 03 lipiec 2014 - 02:25
Log po drugim skanie kompa.
Załączone pliki
#8
Napisano 03 lipiec 2014 - 21:23
Scan Type: Threat Scan Time Elapsed: 8 min, 1 sec
Proponuje poważnie zastanowić się nad przeczytaniem poradnika.
#9
Napisano 05 lipiec 2014 - 15:25
Problem rozwiązany po zresetowaniu ustawień routera. Do zamknięcia.
#10
Napisano 06 lipiec 2014 - 21:42
Wszelkie uzasadnione reklamacje/pretensje/sugestie/rady przyjmuje ekipa forum.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych