Skocz do zawartości


Zdjęcie

Rozwiązany: Problem z witrynami, Certyfikat bezpieczeństwa


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 Nitro

Nitro
  • Użytkownicy
  • 20 postów

Napisano 01 lipiec 2014 - 01:16

Cześć. Od kilku chwil mam problem witryną youtube oraz facebook, chociaż w przypadku drugiej problem na chwilę ustąpił. Wchodząc na YT pojawia mi się taki komunikat jak w załączonych plikach. Czyściłem Chrome, właśnie skanuje komputer, aktualizowałem godzinę, skanowałem AdwCleanerem oraz CCleanerem. Liczę na pomoc, dziękuję.
##EDIT##
Facebook także nie chcę współpracować. Nie łączy się przez protokół HTTPS. Załączam screen.
##EDIT2##
Teraz wszystko działa, chociaż nic nie robiłem o_O
Gdy usunę końcówkę z linku do YT witryna działa. Zostawiam samo youtube.com i jest dobrze, a gdy mam link z zakładki pojawia mi się komunikat nr 2.

Załączone pliki

  • Załączony plik  2.png   46,02 KB   0 Ilość pobrań
  • Załączony plik  1.png   27,32 KB   0 Ilość pobrań
  • Załączony plik  3.png   60,57 KB   0 Ilość pobrań

  • 0


#2 Kamillo

Kamillo
  • Moderatorzy
  • 5751 postów

Napisano 01 lipiec 2014 - 19:31

Certyfikat bezpieczeństwa tej witryny nie jest zaufany!
 

1. Data w systemie dobrze ustawiona?

2. Przeglądarka zaktualizowana do najnowszej?

3. System zaktualizowany?

4. Pełny skan: Poradnik: Skanowanie systemu programem Malwarebytes Anti-Malware Free

5. Zmień przeglądarkę...


  • 0

#3 Nitro

Nitro
  • Użytkownicy
  • 20 postów

Napisano 02 lipiec 2014 - 19:36

1. Aktualizowałem.
2. Tak.
3. Tak
5. Użyłem Firefoxa i mam to samo.
Co ciekawsze używając telefonu, który podłączony jest do routera (ten sam router używam do komputera) mam to samo. Nie mogę połączyć się FB oraz YT. I dzieje się tak przez kilka chwil, później znow działa. Może to wina routera? Nigdy wcześniej nic takiego nie miałem.


  • 0

#4 Kamillo

Kamillo
  • Moderatorzy
  • 5751 postów

Napisano 02 lipiec 2014 - 22:04

Możesz sprawdzić router na innym komputerze czy działa poprawnie, do tego wykonać reset routera i ustawić go na nowo.

Punkt 4 wykonaj...


  • 0

#5 Nitro

Nitro
  • Użytkownicy
  • 20 postów

Napisano 02 lipiec 2014 - 22:23

Już przeskanowałem AntyMalware właśnie teraz. Nie pomogło. Tak właśnie zamierzam. c:


  • 0

#6 Kamillo

Kamillo
  • Moderatorzy
  • 5751 postów

Napisano 02 lipiec 2014 - 22:35

Poradniki czytamy do końca....


  • 0

#7 Nitro

Nitro
  • Użytkownicy
  • 20 postów

Napisano 03 lipiec 2014 - 02:25

Log po drugim skanie kompa.

Załączone pliki

  • Załączony plik  log.txt   1,03 KB   1 Ilość pobrań

  • 0

#8 Kamillo

Kamillo
  • Moderatorzy
  • 5751 postów

Napisano 03 lipiec 2014 - 21:23

Scan Type: Threat Scan
Time Elapsed: 8 min, 1 sec

Proponuje poważnie zastanowić się nad przeczytaniem poradnika.


  • 0

#9 Nitro

Nitro
  • Użytkownicy
  • 20 postów

Napisano 05 lipiec 2014 - 15:25

Problem rozwiązany po zresetowaniu ustawień routera. Do zamknięcia.


  • 0

#10 Kamillo

Kamillo
  • Moderatorzy
  • 5751 postów

Napisano 06 lipiec 2014 - 21:42

Problem ROZWIĄZANY. Jeśli są jakiekolwiek wątpliwości, pytania proszę o założenie nowego tematu.
Wszelkie uzasadnione reklamacje/pretensje/sugestie/rady przyjmuje ekipa forum.
  • 0


Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych