


Napisano 17 czerwiec 2014 - 20:05
Napisano 18 czerwiec 2014 - 14:15
Skanowałaś CAŁY komputer? Poza tym - w oknie Ustawienia Avasta masz zakładkę "Antywirus". Jeśli masz zaznaczoną opcję "Utwardzanie systemu", to ja wyłącz.
Napisano 18 czerwiec 2014 - 22:05
nie pomogło
Napisano 19 czerwiec 2014 - 18:40
Przeskanuj sobie na początek system tym: Poradnik: Skanowanie systemu programem Malwarebytes Anti-Malware Free.
Piszesz, że nie możesz nic pobrać więc masz dwie opcje, usuń Avasta i spróbuj pobrać program lub pobierz w trybie awaryjnym.
Skanowanie przeprowadź właśnie w trybie awaryjnym.
Napisano 20 czerwiec 2014 - 08:21
Avast w rankingach stoi wysoko ale z doświadczenia wiem że średnio sobie radzi,
po przeczyszczeniu kompa poszukaj lepiej czegoś innego
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych