Jump to content


Photo

Internet nie działa, strony długo się ładują


  • Please log in to reply
6 replies to this topic

#1 shadow

shadow
  • Użytkownicy
  • 95 posts

Posted 18 February 2014 - 15:55

Korzystam z przeglądarki Mozilla Firefox. Czasami działa dobrze, ale przeważnie jest tak, że strony długo się ładują, albo nie ładują się wcale. Na innych komputerach nie ma problemu. Skanowałem Avast'em i nie wykrył żadnych zagrożeń. Wyczyściłem dane przeglądarki i też nie pomogło. Ten sam problem występuje gdy korzystam ze sklepu iTunes Store (uruchamiany poprzez aplikację iTunes, a nie przez Firefox'a). Mam Windows 8.1
  • 0


#2 Miodek

Miodek
  • Użytkownicy
  • 2009 posts
  • LokalizacjaPasieka

Posted 18 February 2014 - 16:37

Może nie będe zbyt kreatywny z tą odpowiedzią... polecam zainstalowanie innej przeglądarki. Ostatnimi czasy Firefox zszedł na psy.

Puść pinga na stronę, która się długo wczytuje. Poza tym wyczyść pamięć DSN'ów, przypisz na stałe jakiś (na przykład 8.8.8.].
  • 0
Drogi analfebeto. Zamiast pisać na końcu posta "przepraszam za błędy", popraw je.

#3 shadow

shadow
  • Użytkownicy
  • 95 posts

Posted 18 February 2014 - 22:40

polecam zainstalowanie innej przeglądarki. Ostatnimi czasy Firefox zszedł na psy.

Na innych komputerach też korzystam z Firefox'a i jest ok.

Odnośnie DNS'ów zrobiłem tak jak pisałeś i nie pomogło.
  • 0

#4 Kamillo

Kamillo
  • Moderatorzy
  • 5751 posts

Posted 19 February 2014 - 00:15

Ostatnimi czasy Firefox zszedł na psy.

xD xD


@Autor:
Napisz coś więcej, jak działa na innych przeglądarkach, czy problem występuje z tymi samymi stronami czy różnie?
Jak w tym czasie działają inne programy np. GG?

Przeskanuj tym: Poradnik: Skanowanie systemu programem Malwarebytes Anti-Malware Free
  • 0

#5 shadow

shadow
  • Użytkownicy
  • 95 posts

Posted 20 February 2014 - 19:39

Napisz coś więcej, jak działa na innych przeglądarkach, czy problem występuje z tymi samymi stronami czy różnie?
Jak w tym czasie działają inne programy np. GG?

Przeskanuj tym: Poradnik: Skanowanie systemu programem Malwarebytes Anti-Malware Free


Tak jak pisałem w pierwszym poście: iTunes też nie działa... (na innych komputerach działa prawidłowo)

Skanowałem programem Malwarebytes Anti-Malware Free tak jak pisałeś w poradniku i nie wyszukało żadnych zagrożeń.
  • 0

#6 Kamillo

Kamillo
  • Moderatorzy
  • 5751 posts

Posted 04 March 2014 - 13:23

Tak jak pisałem w pierwszym poście: iTunes też nie działa...

No i korzystasz tylko z dwóch programów, które korzystają z internetu? Ogarnij...
Sprawdź na innej przeglądarce.

Do Avasta coś jeszcze masz? Zapora? Wyłącz wszystkie programy zabezpieczające i sprawdź czy działa.
Do tego uruchom tryb awaryjny z obsługą sieci i zobacz czy masz neta.

Jak rozwiązałeś problem to napisz rozwiązanie.
  • 0

#7 XPX_pl

XPX_pl
  • Użytkownicy
  • 42 posts

Posted 10 March 2014 - 17:58

Może to wpsomniana zapora blokuje port i stąd masz zaniżona prędkość,jednak skontaktowałbym się takze z operatorem w celu ustalenia faktycznej prędkości jaką posiadasz. Może wina leży po jego stronie.
  • 0


2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users