Skocz do zawartości


Zdjęcie

Rozwiązany: Zrywanie połączenie na karcie TP-Link TL-WN951N


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 m7k

m7k
  • Użytkownicy
  • 2 postów

Napisano 19 listopad 2013 - 05:18

Cześć,

dziś odebrałem nowy komputer gdzie zamontowana jest powyższa karta sieciowa WiFi - i tu pojawia się problem:

- odległość do routera 2m (po drodze ściana z re-gipsu)
- siłą sygnału to najczęściej 2/5 (laptop obok ma 5/5)
- w kartę wkręcone są wszystkie trzy antenki
- instalacja sterowników przebiegła prawidłowo i teoretycznie działa

Problem:

- co chwilę zrywa połączenie co przekłada się na brak możliwości pracy w sieci na tym sprzęcie. Miał ktoś problem i może pomóc w tej kwestii??

Wydaje mi się ,że wszystko jest zrobione przeze mnie tak jak powinno.

Win7 - o ile to ma duże znaczenie.
  • 0


#2 Kamillo

Kamillo
  • Moderatorzy
  • 5751 postów

Napisano 20 listopad 2013 - 14:53

A jak masz zasięg 5/5 to działa prawidłowo?
Spróbuj wgrać sterowniki i oprogramowanie ze strony producenta: TP-Link
Oczywiście najpierw odinstaluj to co zainstalowałeś.
  • 0

#3 m7k

m7k
  • Użytkownicy
  • 2 postów

Napisano 22 listopad 2013 - 00:47

pobawiłem się aktualziacją oprogramowania kilka razy (paradoksalnie po 2 razie załapał) - nie mam zasięgu 5/5 na tej karcie - jeszcze tego nei pisali. Na ten czas już się sprawa ustabilizowała i nie zrywa połączenia - a w drodze są mocniejsze antenki w tym jedna "na kablu" by wyciągnąć na biurko.. powinno byś już dobrze.

dzięki za zaint. tematem :)
  • 0

#4 Kamillo

Kamillo
  • Moderatorzy
  • 5751 postów

Napisano 22 listopad 2013 - 16:30

Problem ROZWIĄZANY. Jeśli są jakiekolwiek wątpliwości, pytania proszę o założenie nowego tematu.
Wszelkie uzasadnione reklamacje/pretensje/sugestie/rady przyjmuje ekipa forum.
  • 0


Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych