Skocz do zawartości


Zdjęcie

Wyłączanie się Aero w Windows 7 po uruchomieniu systemu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Perkau

Perkau
  • Użytkownicy
  • 10 postów

Napisano 07 sierpień 2013 - 13:54

Witam, mam problem z Aero w Windowsie 7, otóż ono praktycznie nie działa. Moje specyfikacje komputera:

System operacyjny: Windows 7 Ultimate Service Pack 1 64 bit.
Karta Graficzna: NVIDIA GeForce GTX 560 Ti
Procesor: AMD FX 6100 Six Core processor 3.30 GHz
Ram: 8GB

Od razu mówię, wszystkie sterowniki są zainstalowane. Wszystkie gry, które mam śmigają na ultra (Far Cry 3, Battlefield 3, Asassin III itp.) Nie wiem co stało się, że po prostu znikł.
Wygląda to tak: http://www.fotosik.p...e85e227fe7.html

Dlaczego chcę to zmienić? Powiecie, że to kwestia estetyki, otóż nie. Jeśli kliknę na pulpit prawym przyciskiem myszy, aby dajmy na to utworzyć folder, to muszę czekać 2 minuty, żeby rozwinęła się lista, kółko kręci się, jeżeli nie wyświetlą się te opcje, z pulpitu nie mogę nic zrobić, wtedy muszę wejść w start. Jeśli muszę stworzyć folder, to wchodzę nawet do Program Files, żeby go stworzyć, jest tego jeszcze więcej, nie będę się rozpisywał.

Znalazłem jeden sposób, aby to przywrócić, wylogowanie się z konta oraz zalogowanie się, wtedy Aero działa normalnie, mogę tworzyć foldery, jednym słowem: "Działa", lecz jeżeli uruchomię komputer ponownie lub go wyłączę i włączę, ponownie nie mam przeźroczystego paska.
Screen po powtórnym zalogowaniu: http://www.fotosik.p...2f6dfddbbf.html
Prosiłbym o podanie WSZYSTKICH możliwych sposobów, które pomogły by mi w jakikolwiek sposób, w ostateczności zostaje mi format komputera.

Pozdrawiam, Perkau.
  • 0


#2 Kamillo

Kamillo
  • Moderatorzy
  • 5751 postów

Napisano 07 sierpień 2013 - 17:51

Zobacz sobie to: http://windows.micro...th-windows-aero
Wykonaj aktualizacje sterownika karty graficznej: Poradnik: Reinstalacja sterownika - zainstaluj najnowszy
Zobacz też czy masz włączoną usługę Kompozycje, Menadżer okien pulpitu przy uruchamianiu systemu

Przy wyłączeniu Aero nie masz żadnego dymku w rogu, tam powinno pisać, który program zażądał zmiany kolorów.
Jeśli nie to spróbuj ustawić to w Ikony obszaru powiadomienia

Podaj jeszcze raport z CCleaner, punkt 5 > Poradnik: Czyszczenie systemu za pomocą programu CCleaner
  • 0

#3 Perkau

Perkau
  • Użytkownicy
  • 10 postów

Napisano 07 sierpień 2013 - 19:21

Pierwsza metoda nie pomogła, pisze, że moja karta wideo nie jest przystosowana do Aero (coś takiego). Instaluję teraz najnowsze sterowniki karty graficznej. Nie wiem jak uzyskać ten raport z CCleaner'a.

/edit: Zainstalowałem sterowniki, dalej jest to samo :(
  • 0

#4 Kamillo

Kamillo
  • Moderatorzy
  • 5751 postów

Napisano 07 sierpień 2013 - 22:22

Nie odpisałeś na wszystko co napisałem na górze, przeczytaj i odpisz.
Raport z CCleaner masz w poradniku jak to zrobić.
Daj też od razu screen z Menedżera urządzeń.
  • 0

#5 Perkau

Perkau
  • Użytkownicy
  • 10 postów

Napisano 07 sierpień 2013 - 23:10

Spoiler


Spoiler


O to chodzi?
  • 0

#6 Kamillo

Kamillo
  • Moderatorzy
  • 5751 postów

Napisano 08 sierpień 2013 - 16:24

Z autostartu wyłącz:

Tak	HKCU:Run	DAEMON Tools Lite	DT Soft Ltd	"C:\Program Files (x86)\DAEMON Tools Lite\DTLite.exe" -autorun
Tak	HKCU:Run	Facebook Update	Facebook Inc.	"C:\Users\AMN\AppData\Local\Facebook\Update\FacebookUpdate.exe" /c /nocrashserver
Tak	HKCU:Run	Skype	Skype Technologies S.A.	"C:\Program Files (x86)\Skype\Phone\Skype.exe" /minimized /regrun
Tak	HKCU:Run	Sony PC Companion	Sony	"C:\Program Files (x86)\Sony\Sony PC Companion\PCCompanion.exe" /Background
Tak	HKCU:Run	spol		[url="http://www.toya.net.pl/%7Espol/site/index.htm"]http://www.toya.net..../site/index.htm[/url]
Tak	HKCU:Run	Steam	Valve Corporation	"D:\Program Files (x86)\Steam\steam.exe" -silent
Tak	HKLM:Run	Adobe ARM	Adobe Systems Incorporated	"C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\ARM\1.0\AdobeARM.exe"
Tak	HKLM:Run	AVG_UI	AVG Technologies CZ, s.r.o.	"C:\Program Files (x86)\AVG\AVG2013\avgui.exe" /TRAYONLY
Tak	HKLM:Run	GrooveMonitor	Microsoft Corporation	"C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office12\GrooveMonitor.exe"
Tak	HKLM:Run	LogMeIn Hamachi Ui	LogMeIn Inc.	"C:\Program Files (x86)\LogMeIn Hamachi\hamachi-2-ui.exe" --auto-start
Tak	HKLM:Run	NeroFilterCheck		C:\Windows\system32\NeroCheck.exe
Tak	HKLM:Run	Nvtmru	NVIDIA Corporation	"C:\Program Files (x86)\NVIDIA Corporation\NVIDIA Update Core\nvtmru.exe"
Tak	HKLM:Run	vProt	AVG Technologies	"C:\Program Files (x86)\AVG Secure Search\vprot.exe"
Tak	Startup User	Facebook Messenger.lnk	Facebook	C:\Users\AMN\AppData\Local\Facebook\Messenger\2.1.4814.0\FacebookMessenger.exe
Uruchom ponownie komputer i usuń te wpisy.

W menedżerze urządzeń rozwiń Karty graficzne i napisz co tam piszę.

Do tego nie odpisałeś:

Zobacz też czy masz włączoną usługę Kompozycje, Menadżer okien pulpitu przy uruchamianiu systemu

Przy wyłączeniu Aero nie masz żadnego dymku w rogu, tam powinno pisać, który program zażądał zmiany kolorów.
Jeśli nie to spróbuj ustawić to w Ikony obszaru powiadomienia


A sterownik pobrałeś najnowszy ze strony producenta karta graficznej?
Podaj jaką masz płytę główną.
  • 0

#7 Perkau

Perkau
  • Użytkownicy
  • 10 postów

Napisano 08 sierpień 2013 - 17:07

Wyłączyłem z autostartu to co kazałeś, sterowniki karty graficznej mam pobrane ze strony producenta, pisze, że są aktualne. SS z menadżera:
Spoiler
Moja płyta główna to ASUS M5A78L-M LX3

/edit: Wyłączyłem i włączyłem usługę kompozycję, Aero powróciło, zrestartuję komputer i zobaczę jak na długo ;)

/edit2: Nic nie pomogło, niestety. :/ Mógłbyś mi podać jakiś skype lub jakiś komunkiator na którym jesteś online, sprawniej poszłaby nam komunikacja.
  • 0

#8 Kamillo

Kamillo
  • Moderatorzy
  • 5751 postów

Napisano 08 sierpień 2013 - 23:08

Nie masz zainstalowanego jednego sterownika, spróbuj go zaktualizować programami: Device Doctor, DriverEasy, DriverMax.

/edit: Wyłączyłem i włączyłem usługę kompozycję, Aero powróciło, zrestartuję komputer i zobaczę jak na długo Dołączona grafika

Ale ustaw ją żeby automatycznie Ci się uruchamiała przed startem systemu, to samo zrób z tą drugą usługą co pisałem wyżej.

Do dla ciekawości, spróbuj utworzyć nowe konto administratora i zobacz jak tam wygląda sprawa.

Nie pomagam na PW.... :chillout:
  • 0

#9 Perkau

Perkau
  • Użytkownicy
  • 10 postów

Napisano 14 wrzesień 2013 - 21:45

Samo się jakoś naprawiło po miesiącu, dzięki za pomoc
  • 0


Użytkownicy przeglądający ten temat: 4

0 użytkowników, 4 gości, 0 anonimowych