Rozwiązany: Strona Facebook rozlatuje się przy otwieraniu
#1
Napisano 30 lipiec 2013 - 09:30
http://www.picshot.p...iew/full/357177
Jak przywrócić wszystko do porządku?
#2
Napisano 30 lipiec 2013 - 11:14
#3
Napisano 30 lipiec 2013 - 11:32
#4
Napisano 30 lipiec 2013 - 13:46
2. Przywróć domyślne ustawienia Firefox: KLIK
Masz SP3 dla Windows XP? Przeglądarka też wygląda mi na starszą wersje, zaktualizuj do najnowszej.
A inne strony jak się wyświetlają?
Wykonaj pełne skanowanie systemu Malwarebytes Anti-Malware Free - przed skanem wykonaj aktualizacje programu i bazy wirusów.
Jeśli program coś znajdzie usunąć. Pliki zostaną przeniesione do kwarantanny.
Należy wejść z zakładkę "Kwarantanna" i usunąć wszystko, zgodzić się na uruchomienie systemu.
Wklej końcowy raport na forum.
#5
Napisano 30 lipiec 2013 - 22:46
Raport: http://wklej.org/id/1098326/
#6
Napisano 30 lipiec 2013 - 23:27
Dodaj pliki na forum w notatniku. Po usunięciu tych wirusów strona działa?
#7
Napisano 31 lipiec 2013 - 09:46
Dołączam pliki.
Załączone pliki
#8
Napisano 31 lipiec 2013 - 17:45
Detektor Winampa Nullsoft, Inc 2013-07-09 1.0.0.1 Gossiper Toolbar Gossiper 2013-08-30 6.13.3.1 Hoolapp Packages 2013-05-23 JetClean BlueSprig 2013-03-20 1.4.0 Update for Hoolapp 2013-05-23Jeśli chodzi o Hoolapp to jeśli używasz to zostaw, jeśli nie to skasuj. Update for Hoolapp skasuj.
Äđŕęîí Ńďŕéđî © By Ma2012ks - EmuGames (PC-company) 2013-07-28 Äđŕęîí ŃďŕéđîNie wiem co to, więc jeśli nie wiesz to usuń.
Autostart - Wyłącz:
Tak HKCU:Run ctfmon.exe Microsoft Corporation C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe Tak HKCU:Run DAEMON Tools Lite DT Soft Ltd "C:\Program Files\DAEMON Tools Lite\DTLite.exe" -autorun Tak HKCU:Run uTorrent BitTorrent, Inc. "C:\Program Files\uTorrent\uTorrent.exe" /MINIMIZEDUruchom ponownie komputer, przejdź do zakładki autostart i usuń wszystkie wpisy, które są na NIE.
Zaktualizuj przeglądarki, bo widziałem, że masz chyba ze 4, nie wiem po co.
Następnie przez Firefox zaktualizuj wtyczki: https://www.mozilla....pl/plugincheck/ - przy JAVA najpierw odinstaluj starą wersje.
Przejdź do Windows Update (Panel Sterownia) i zaktualizuj system.
Wykonaj ponownie pełne skanowanie Malwarebytes Anti-Malware 1.75.0.1300
Następnie możesz też pobrać Dr.WEB CureIt! i zrobić pełny skan.
Po obu skanach wklej raporty.
Jak dalej nic nie pomoże to trzeba wykonać logi z programu OTL, ale w tym Ci nie pomogę.
Na razie spróbuj to co pisałem wyżej.
#9
Napisano 31 lipiec 2013 - 19:03
CPU: DualCore Intel Celeron E3400, 2600 MHz (13 x 200)
płyta główna: Asus P5KPL-AM SE (1 PCI, 1 PCI-E x1, 1 PCI-E x16, 2 DDR2 DIMM, Audio, Video, LAN)
karta graficzna: VERTEX ATI Radeon HD4650 1024MB DDR3/128bit DVI/HDMI PCI-E (600/800)
dyski twarde: Seagate Barracuda 7200.10 250 GB, 3,5",SATA-II,16 MB,7200 obr./min
WDC WD1600AAJS-08L7A0 160 GB, 3,5", SATA 3.0Gb/s, 8 MB,7200 obr./min
pamięć RAM: GoodRAM GR800D264L6/2G, 2 GB DDR2-800 DDR2 SDRAM
zasilacz: MODECOM FEEL 400W
#10
Napisano 01 sierpień 2013 - 10:02
#11
Napisano 01 sierpień 2013 - 13:51
Jeśli możesz to napisz z jakiego internetu korzystasz..Może mamy ta samą sieć ..
#12
Napisano 01 sierpień 2013 - 21:43
#13
Napisano 01 sierpień 2013 - 21:48
A tutaj jest problem, bo akurat mi działa dobrze.
Do autora tematu polecam tez zająć się tymi wirusami, tak jak pisałem wyżej możesz wykonać.
Żebyś czami nie miał innych poważniejszy problemów. Ale to zależy od ciebie, w razie czego zamknę temat.
#14
Napisano 01 sierpień 2013 - 22:16
#15
Napisano 01 sierpień 2013 - 23:01
Wszelkie uzasadnione reklamacje/pretensje/sugestie/rady przyjmuje ekipa forum.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 3
0 użytkowników, 3 gości, 0 anonimowych