Przez co się łączysz? Przez modem? Podaj jaki to modem? Zacina się tylko przy starcie? Czy i podczas normalnego użytkowania? Zawiesza się cały system?
Pobierz najpierw program
CCleaner i najnowszą aplikacje
iPlus Manager 2.2
Odinstaluj tą aplikacje i sterowniki do modemu (jeśli jest), usuń też połączenie sieciowe, które masz aktualnie aktywne.
Przeczyść system i rejestr CCleaner:
Poradnik: Czyszczenie systemu za pomocą programu CCleaner - możesz też dać raport z punktu 5.
Podłącz modem, zainstaluj aplikację, sterownik powinien się sam zainstalować (osobno albo z aplikacją).
Następnie dla pewności wykonaj pełne skanowanie systemu
Malwarebytes Anti-Malware Free - przed skanem wykonaj aktualizacje programu i bazy wirusów.
Jeśli program coś znajdzie usunąć. Pliki zostaną przeniesione do kwarantanny.
Należy wejść z zakładkę "Kwarantanna" i usunąć wszystko, zgodzić się na uruchomienie systemu.
Wklej końcowy raport na forum.