Skocz do zawartości


Zdjęcie

Korzystanie z YouTube powoduje utratę internetu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 szerwony

szerwony
  • Użytkownicy
  • 9 postów

Napisano 19 maj 2013 - 11:21

Witam. Od kilku tygodni mam problem na Win 7 64 bit. Podczas korzystania z YouTuba (niezależnie w której przeglądarce) internet bez powodu przestaje działać. Ikona na pasku powiadomień wyświetla, że jest dostęp do internetu. Na dodatek, gdy naciskam prawy przycisk myszki na pulpicie następuje zawieszenie się go (pulpitu). Pomaga jedynie ponowne uruchomienie komputera. Dziwne, że problem pojawia się tylko podczas odtwarzania niektórych filmów w YouTube. Skanowałem cały komputer antywirusem oraz sprawdzałem dysk c w poszukiwaniu błędów, ale nie pomogło.

Proszę o pomoc i z góry dziękuję
  • 0


#2 Kamillo

Kamillo
  • Moderatorzy
  • 5751 postów

Napisano 19 maj 2013 - 15:19

Zaktualizuj przeglądarkę i wtyczki (Firefox: https://www.mozilla....pl/plugincheck/)

Jak uruchomisz jakiś film i internet nie działa, sprawdzałeś na innej karcie czy np. Google działa?

Wykonaj pełne skanowanie systemu Malwarebytes Anti-Malware Free - przed skanem wykonaj aktualizacje programu i bazy wirusów.
Jeśli program coś znajdzie usunąć. Pliki zostaną przeniesione do kwarantanny.
Należy wejść z zakładkę "Kwarantanna" i usunąć wszystko, zgodzić się na uruchomienie systemu.
Wklej końcowy raport na forum.
  • 0

#3 szerwony

szerwony
  • Użytkownicy
  • 9 postów

Napisano 19 maj 2013 - 17:56

Wszystko aktualne, internet przestaje działać całkowicie w każdej karcie i przeglądarce. Jedyne co mogę zrobić to ping w wierszu poleceń na inne komputery w domu.
  • 0

#4 Kamillo

Kamillo
  • Moderatorzy
  • 5751 postów

Napisano 19 maj 2013 - 22:05

A raport ze skanowania wyleciał w kosmos?
  • 0

#5 szerwony

szerwony
  • Użytkownicy
  • 9 postów

Napisano 20 maj 2013 - 15:23

Nic nie wykrył, więc myślałem, że nie potrzebny :)
Spoiler

  • 0

#6 Kamillo

Kamillo
  • Moderatorzy
  • 5751 postów

Napisano 21 maj 2013 - 21:32

2013-05-20 16:12:40
Typ skanowania: Szybkie skanowanie

Skanowanie zostało wykonane chwilę przez wstawianiem postu, po drugie na szybko to można sobie zupkę chińską zrobić.
Czyli popraw się i wykonaj to co pisałem wyżej, oczywiście nie zapominając o raporcie, do tego zrób:

1. Skasuj obecne połączenie sieciowe i utwórz od nowa
2. Przeczyść system i rejestr: Poradnik: Czyszczenie systemu za pomocą programu CCleaner
3. Utwórz nowe konto administratora i zobacz czy wszystko działa poprawnie
  • 0


Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych