Witam. Od kilku tygodni mam problem na Win 7 64 bit. Podczas korzystania z YouTuba (niezależnie w której przeglądarce) internet bez powodu przestaje działać. Ikona na pasku powiadomień wyświetla, że jest dostęp do internetu. Na dodatek, gdy naciskam prawy przycisk myszki na pulpicie następuje zawieszenie się go (pulpitu). Pomaga jedynie ponowne uruchomienie komputera. Dziwne, że problem pojawia się tylko podczas odtwarzania niektórych filmów w YouTube. Skanowałem cały komputer antywirusem oraz sprawdzałem dysk c w poszukiwaniu błędów, ale nie pomogło.
Proszę o pomoc i z góry dziękuję

Korzystanie z YouTube powoduje utratę internetu
Started by szerwony, 19 May 2013 11:21
5 replies to this topic
#1
Posted 19 May 2013 - 11:21
#2
Posted 19 May 2013 - 15:19
Zaktualizuj przeglądarkę i wtyczki (Firefox: https://www.mozilla....pl/plugincheck/)
Jak uruchomisz jakiś film i internet nie działa, sprawdzałeś na innej karcie czy np. Google działa?
Wykonaj pełne skanowanie systemu Malwarebytes Anti-Malware Free - przed skanem wykonaj aktualizacje programu i bazy wirusów.
Jeśli program coś znajdzie usunąć. Pliki zostaną przeniesione do kwarantanny.
Należy wejść z zakładkę "Kwarantanna" i usunąć wszystko, zgodzić się na uruchomienie systemu.
Wklej końcowy raport na forum.
Jak uruchomisz jakiś film i internet nie działa, sprawdzałeś na innej karcie czy np. Google działa?
Wykonaj pełne skanowanie systemu Malwarebytes Anti-Malware Free - przed skanem wykonaj aktualizacje programu i bazy wirusów.
Jeśli program coś znajdzie usunąć. Pliki zostaną przeniesione do kwarantanny.
Należy wejść z zakładkę "Kwarantanna" i usunąć wszystko, zgodzić się na uruchomienie systemu.
Wklej końcowy raport na forum.
#3
Posted 19 May 2013 - 17:56
Wszystko aktualne, internet przestaje działać całkowicie w każdej karcie i przeglądarce. Jedyne co mogę zrobić to ping w wierszu poleceń na inne komputery w domu.
#4
Posted 19 May 2013 - 22:05
A raport ze skanowania wyleciał w kosmos?
#5
Posted 20 May 2013 - 15:23
Nic nie wykrył, więc myślałem, że nie potrzebny 

Spoiler
#6
Posted 21 May 2013 - 21:32
2013-05-20 16:12:40 Typ skanowania: Szybkie skanowanie
Skanowanie zostało wykonane chwilę przez wstawianiem postu, po drugie na szybko to można sobie zupkę chińską zrobić.
Czyli popraw się i wykonaj to co pisałem wyżej, oczywiście nie zapominając o raporcie, do tego zrób:
1. Skasuj obecne połączenie sieciowe i utwórz od nowa
2. Przeczyść system i rejestr: Poradnik: Czyszczenie systemu za pomocą programu CCleaner
3. Utwórz nowe konto administratora i zobacz czy wszystko działa poprawnie
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users