Nie można zainstalować żadnej gry, odmowa dostępu
#1
Napisano 15 kwiecień 2013 - 14:45
I tak jest z każdą grą.... Obędzie się bez przeinstalowywania systemu? Aha i mój system to Windows 7 Home Premium 32bit.
#2
Napisano 15 kwiecień 2013 - 14:54
PPM --> Uruchom jako administrator
#3
Napisano 15 kwiecień 2013 - 14:59
Na tym komputerze jest tylko jedno konto, więc jestem Administratorem
#4
Napisano 15 kwiecień 2013 - 15:07
pomoc microsoft
Czy inne aplikację instalują się bez problemu? Np. spróbuj zainstalować aimpa do muzyki na chwilę, albo jakąś inną aplikację.
Rozumiem, że użyłeś dodaj/usuń programy dostępnego z panelu sterowania, uruchomiłeś ponownie komputer i wyczyściłeś ccleanerem?
#5
Napisano 15 kwiecień 2013 - 15:30
Przy instalacji AIMP-a mam błąd:
Nie można utworzyć ścieżki "C:\Program Files\AIMP3\Langs\"
Ale mniejsza o AIMP-a
#6
Napisano 15 kwiecień 2013 - 16:04
Uruchom go,wpisz w duże okno C: i kliknij unlock, (powtórz tą operację na partycjach jakie masz dostępne). Spróbuj zainstalować jakąś grę.
Dodatkowo dla pewności co do uprawnień: Start - (wpisz) - cmd - Prawy przycisk myszy na to i Uruchom jako administrator. Następnie wpisz polecenie net user administrator /active:yes
#7
Napisano 15 kwiecień 2013 - 18:21
Dodatkowo dla pewności co do uprawnień: Start - (wpisz) - cmd - Prawy przycisk myszy na to i Uruchom jako administrator. Następnie wpisz polecenie net user administrator /active:yes
To konto nie jest do takich rzeczy, żeby sobie w gierki pograć!
Wyczyść pliki tymczasowe (możesz zrobić to za pomocą CCleaner - punkt 2.) i wyłącz firewall na czas instalacji.
Do tego spróbuj założyć nowe konto zwykłego administratora i spróbuj instalacji.
I wykonaj pełne skanowanie systemu Malwarebytes Anti-Malware Free - przed skanem wykonaj aktualizacje programu i bazy wirusów.
Jeśli program coś znajdzie usunąć. Pliki zostaną przeniesione do kwarantanny.
Należy wejść z zakładkę "Kwarantanna" i usunąć wszystko, zgodzić się na uruchomienie systemu.
Pokaż raport na forum.
#8
Napisano 15 kwiecień 2013 - 18:34
Zrobiłem to co mówił Mentalista, teraz robię to co napisał Kamillo
#9
Napisano 15 kwiecień 2013 - 18:46
Zrób skan jak radzi Kamillo, przeskanuj MAM. Jakiego używasz programu antywirusowego? Czy w ogóle jest on aktywny, powinien wykryć te twoje ściągnite pliki jaki zagrożenie.
Jeśli to nie pomoże, pozostaje użyć innego narzedzia i zrobić skan COMBOFIX.
#10
Napisano 15 kwiecień 2013 - 19:01
Coś czuję że najprościej będzie przeinstalować system na Ultimate 64bit tylko nwm czy mi się uda
#11
Napisano 15 kwiecień 2013 - 19:21
Właśnie avast przestał działać i mógł dopuścić do infekcji. Zdecydowanie jednak popieram wybór MAM niż Iobit. Sam używam Comodo Internet Security+ MAM i jeszcze nie załapłem infekcji
Na Twoim miejscu nie przeinstalowywałbym jeszcze systemu, a spóbował tego skanowania, radziłbym przywrócić avasta do działania (moze skończyła się licencja?, chyba że masz darmową wersję). Albo inna meotda skanowanie Combofixem i też powinno pomóc. Zrobisz jak uważasz, osobiście uważam, że nie trzeba się bać tego programiku, używałem wiele razy i nigdy nie skończyło się to uszkodzeniem komputera. Daj znać, jak postępy.
#12
Napisano 15 kwiecień 2013 - 20:29
Najpierw możesz przeskanować Malwarebytes Anti-Malware Free, a później Dr.Web LiveCD
Po drugie działanie 2 lub więcej antywirusów na jednym systemie może zrobić zamieszanie, proponuje odinstalować inne, a zostawić Avasta.
To samo w przypadku innymi skanerami, a zostawić tylko Malwarebytes Anti-Malware Free
Po drugie nie widzę raportu ze skanu.
Po trzecie przeczytaj regulamin.
I przy okazji do autora tematu: Odpisuj na to co Ci ktoś polecam zrobić, inaczej będziesz tkwił w tym samym punkcie.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 4
0 użytkowników, 4 gości, 0 anonimowych