hej
Jestem totalnym laikiem komputerowym, więc szukam u was pomocy. Wczoraj popsuł mi się monitor w laptopie. Wyłączyłam go, zamknęłam odatawiłam na stolik i poszłam spać, rano włączam Laptopa i widzę coś dziwnego. Czy pomógłby mi ktoś określić co się stało i jak to naprawić? Laptopa mam od niespełna 5 miesięcy...
laptop.jpg 162,61 KB
12 Ilość pobrań
Uszkodzenie matrycy w laptopie
Rozpoczęty przez Natalia0909, 06 mar 2013 16:20
11 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 06 marzec 2013 - 16:20
#2
Napisano 06 marzec 2013 - 16:54
Bardziej bym obstawiał na matryce lub taśma matrycy. Oczywiście jeśli masz gwarancje to należy go wysłać do serwisu.
Ale możesz też sama sprawdzić np. podłącz do laptopa zewnętrzny monitor i zobacz czy wszystko działa.
Wtedy będziesz miała pewność, że karta graficzna jest sprawna.
Rozumiem, że od razu po uruchomieniu masz taki ekran? A słyszysz jak Windows się uruchamia?
Ale możesz też sama sprawdzić np. podłącz do laptopa zewnętrzny monitor i zobacz czy wszystko działa.
Wtedy będziesz miała pewność, że karta graficzna jest sprawna.
Rozumiem, że od razu po uruchomieniu masz taki ekran? A słyszysz jak Windows się uruchamia?
#3
Napisano 06 marzec 2013 - 17:15
Nie nic nie slychac
#4
Napisano 06 marzec 2013 - 17:16
To proponuje z tym drugim monitorem lub serwis.
#5
Napisano 06 marzec 2013 - 17:42
Planuję go reklamować, jednak przeglądanie forów komputerowych zmartwiło mnie bo wiele podobnych spraw zostało rozpatrzonych nieprzychylnie...
#6
Napisano 06 marzec 2013 - 17:51
Daj znać co to było jak laptop wróci z serwisu.
#7
Napisano 06 marzec 2013 - 17:56
Dobrze, dziękuję
#8
Napisano 06 marzec 2013 - 21:47
mechaniczne uszkodzenie matrycy... nacisk, uderzenie. jeżeli masz strasznie rozszerzoną gwarancję..
#9
Napisano 10 marzec 2013 - 14:59
tak tak mysle ze to matryca zostala uszkodzona nie wiem moze jakis nacisk lub cos na nim postawilas
pozdro.
Michal Stasiowski
pozdro.
Michal Stasiowski
#10
Napisano 23 marzec 2013 - 11:35
No właśnie nic nie postawiłam A w serwisie nie chcą mi tego przyjąć na gwarancję jako, że to uszkodzenie mechaniczne. Na podstawie zdjęć też stwierdzili, że to matryca więc muszę to naprawić na własny koszt. Co mnie dziwi to to, że naprawdę nie zrobiłam nic co by mogło spowodować uszkodzenie.
#11
Napisano 23 marzec 2013 - 11:55
Ewidentne uszkodzenie mechaniczne - żaden serwis tego na gwarancję nie przyjmie, chyba że masz wykupioną gwarancję rozszerzoną obejmującą takie wypadki.
Zlecać naprawy serwisowi nie ma sensu, bo zawołają min. 100-150zł za wymianę plus koszt matrycy.
Wymiana matrycy to nie jest jakaś filozofia, sam to wiele razy robiłem. Wystarczy, że ktoś rozkręcił ze 3 laptopy w życiu i powinien sobie poradzić
Gdybyś była z Warszawy, to mógłbym pomóc.
Zlecać naprawy serwisowi nie ma sensu, bo zawołają min. 100-150zł za wymianę plus koszt matrycy.
Wymiana matrycy to nie jest jakaś filozofia, sam to wiele razy robiłem. Wystarczy, że ktoś rozkręcił ze 3 laptopy w życiu i powinien sobie poradzić
Gdybyś była z Warszawy, to mógłbym pomóc.
#12
Napisano 23 marzec 2013 - 12:24
Dzięki za pomoc
Wśród znajomych mam kilka osób które powinny się znać na komputerach to popytam
Wśród znajomych mam kilka osób które powinny się znać na komputerach to popytam
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych