Jump to content


Photo

Co to "urządzenie DSL"


  • Please log in to reply
2 replies to this topic

#1 xkenq

xkenq
  • Użytkownicy
  • 2 posts

Posted 15 October 2012 - 16:12

Witam. No więc- zamówiłem sobie internet 10mb/s, bo od niedawna jest "dostępny" w mojej wsi. Jeszcze go nie mam, ale dowiedziałem się, że mimo wszystko ten internet będzie tylko możliwy na początku, a potem automatycznie zostanie zwolniony przez urządzenie zwane "DSL". Czy takie urządzenie faktycznie istnieje, jeżeli tak, to czy faktycznie spowolni ono internet po czasie? Poza tym, od czego to zależy? Jestem zielony w tych sprawach.
  • 0


#2 Duath

Duath
  • Redaktorzy
  • 2117 posts
  • Lokalizacja404

Posted 15 October 2012 - 17:29

Masz chyba niejasne informacje :) Być może chodziło Ci o router/modem DSL? Jeśli tak, to jest to urządzenie, które operator stawia u Ciebie w domu, byś mógł mieć Internet. Napisałeś 10mbps, ale prędkość, którą będziesz miał będzie w szczycie miała tyle. W praktyce jest około 8-9mbps. Jeśli operator będzie miał w miarę godziwy sprzęt, to nie powinno być spowolnień na łączu. Chyba, że wszyscy nagle zaczną ściągać, wtedy istnieje taka możliwość, że "będzie mulić".

Uzupełnił swoje informacje i zapraszamy ponownie na forum :) Postaramy się rozwiać więcej Twoich wątpliwości.
  • 0

Intel i5-3570K @ 4.2GHz | ASRock Z77 Extreme4 | Corsair Vengeance LP 16GB | Radeon HD7870 | Samsung 840 Pro 128GB | Samsung F3 1TB | Xonar DG | OCZ ModXStream Pro 500W
 

Duath


#3 xkenq

xkenq
  • Użytkownicy
  • 2 posts

Posted 15 October 2012 - 18:12