Internet NEOSTRADA do 10mb - Kpina czy prawda
#1
Posted 05 October 2012 - 17:29
Opowiem wam historię jaka mnie spotkała i dzieje się nadal
Dania 19 września dzwoni do mnie pani z Orange o przedłużenie umowy ze zmianą prędkości i przejściem na Neostada do 10mb z Orange FreeDom 1mb
Pomyślałem 10mb w tej samej cenie ok. dostałem informację że do 28 będzie obowiązywała mnie stara prędkość 1mb i będę mógł się przesiąść na 10mb od neostrady.
Wróciłem do domu 28 1mb szaleje. Pomyślałem poczekam do jutra wyłączą i aktywuję sobie 10mb. Następnego dnia siadam do komputera internet 1mb działa i brak możliwości zarejestrowania nowej umowy. Dzwonię na infolinię co jest grane. W czasie rozmowy zostałem przerzucony do 4 osób. U ostatniego pana otrzymałem informację że 3 października będę MIAŁ JUŻ 10mb.
No to fajnie pięknie a że nie ma mnie cały tydzień w domu to pomyślałem ok 5 października zrobię sobie i będzie dobrze.
No i nadszedł piąty. Wracam szczęśliwy do domu będę miał szybszego neta jeea. Wchodzę do domu i od razu do komputera. No i tu zdziwienie 1mb nadal działa. Próbuję się zarejestrować umowę i zong. Nie mogę się zarejestrować. No to za telefon i dzwonię na infolinię. No i zaczęło się przeżucanie od jednej pani do drugiej. Nerwy mi puszczały ale spokojnie. Dodzwoniłem się do pani która mi mówi że powinno być od 3 ale jeszcze coś tam sprawdzała czekałem około 10 minut bo przechodziła ze stanowiska na stanowisko. poczekałem grzecznie i jaką otrzymałem informację? INTERNET POWINIENEM MIEĆ OD 11 PAŹDZIERNIKA. No wtedy już nie wytrzymałem ale dość kulturalnie pytam się dlaczego itp. Odpowiedź była taka że Orange nie jest z TP jednością i przejście musi trochę potrwać. Rozłączyłem się bo bym wybuchnął.
Oto moja historia niezbyt ciekawa ale może być przestrogą dla innych. Cóż trzeba poczekać do 11 i okaże się co i jak.
Radzę się przenieść do Netii a nie kusić się na starą przereklamowaną NEOSTRADĘ.
Aktualizacja 12.10.2012
Wróciłem do domu dziś jak co piątek i okazało się że 1mb nadal śmiga a ja zostaje związany z dwoma firmami. Jutro mam zamiar się wybrać do orange tam porozmawiać ewentualnie zrezygnować z umowy i ją zerwać. Jutro napiszę więcej na ten temat
#2
Posted 05 October 2012 - 17:44
@Kolega wyżej: na Twoim miejscu dzwoniłbym na obsługę techniczną i zgłaszał reklamację. Uwaga! Słowo klucz: reklamacja. Od tego słowa powinieneś zacząć rozmowę. Wtedy całość toczy się inaczej. Oni Cię za przeproszeniem dymają w dupsko. Jeżeli powiedzieli, że szybsze łącze powinieneś mieć tego dnia, to tak powinno być. W końcu podpisałeś umowę, prawda? Jeśli tak i jeśli dalej masz 1mbps, to należy Ci się zadośćuczynienie (przynajmniej) w postaci korekty faktury, bo płacisz za coś, czego nie masz. Dla nich to żaden problem podnieść limit łącza. Poza tym, przed zaproponowaniem Ci takiej usługi robią test łącza i sprawdzają ile mogą Ci zaproponować. Jeśli kobita zaproponowała Ci 10mbps, to znaczy, że w Twoją stronę mają możliwość "puszczenia" tego neta. Dlaczego się tak opieprzają? Ciężko powiedzieć... Ale niestety tak już jest, jak się ma monopol...
PS: Wstawiłeś temat w zły dział - przeniosłem go.
Intel i5-3570K @ 4.2GHz | ASRock Z77 Extreme4 | Corsair Vengeance LP 16GB | Radeon HD7870 | Samsung 840 Pro 128GB | Samsung F3 1TB | Xonar DG | OCZ ModXStream Pro 500W
Duath
#3
Posted 05 October 2012 - 18:10
Słowo klucz do 10 Mbps.Jeśli kobita zaproponowała Ci 10mbps, to
znaczy, że w Twoją stronę mają możliwość "puszczenia" tego neta.
#4
Posted 05 October 2012 - 19:26
Intel i5-3570K @ 4.2GHz | ASRock Z77 Extreme4 | Corsair Vengeance LP 16GB | Radeon HD7870 | Samsung 840 Pro 128GB | Samsung F3 1TB | Xonar DG | OCZ ModXStream Pro 500W
Duath
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users