Ok, więc chciałabym kupić tego lapka i chcę wiedzieć czy on jest dobry.
http://www.skapiec.p...17/comp/3677203
Potrzebny mi głównie do filmów i surfowania, dobrze by było też jakby mi na niego weszły simsy 3 ale to już opcjonalnie.
Nie znam się za bardzo na parametrach i nie wiem czy to dobra marka, kryteria którymi się sugerowałam to cena(droższego nie bardzo mogę)i oczywiście matowa matryca. Nie mam zbytniego wyboru, jeżeli ten model jest według was nienajlepszy to może możecie zasugerować coś innego? A i chciałabym zainstalowac na nim oryginalnego XP, nie będzie z tym problemu?
No a jak już kupię nowego to chciałabym się pozbyć starego, tylko problem w tym, że on już jest maksymalnie zużyty. To Toshiba Satellite L30-134, ma jakieś 5 lat. Matryca jest porysowana, wszystkie naklejki i nóżki poodpadały, klawiatura jest ekstremalnie brudna i mi informatyk powiedzial, że trzeba by całą wymienic (pod klawiszami jest miód ), jedno usb nie działa, ogółem jest jedna wielka masakra zewnętrznie i wygląda jakby go przywieźli prosto ze złomu. Podejrzewam, że da się go tylko na części opchnąć.
Nie mam pojęcia jakie ma części w środku i nie umiem go rozkręcić nawet, więc w tej dziedzinie potrzebuje pomocy. Co można sprzedać z takiego grata? Wiem, że w środku też nie najlepiej bo grafika mi muli, był wielokrotnie przegrzewany a ostatnio jak go rozkrecaliśmy to znajleźliśmy w środku włosy psa. Przez całe 5 lat miał tylko jednego formata. Podejrzewam, ze Toshiba to naprawdę porządna firma, bo po tym co on przeszedł to niesamowicie dziwi mnie, ze chodzi lepiej od nowego Asusa mojej matki. Chcę wiedzieć czy da się z niego wyciągnąć chociaż 500zł?
Czy kupić tego laptopa i czy dam rade sprzedac starego?
Started by Themist, 20 Jun 2012 23:18
9 replies to this topic
Posted 20 June 2012 - 23:18
Posted 21 June 2012 - 22:06
Ten laptop, a dokładnie ta karta ledwo Ci Mario pociągnie.
A tak na serio grafika to tragedia, producent może być.
Podaj może cenę do ilu możesz kupić laptopa.