Mam takie pytanie: Zamierzam kupić kabel usb-usb TUTAJ do transferu danych. Czy przez taki kabel, da się grać na 2 graczy, na 2 PC (jak przez internet)?
Jeżeli tak, to czy potrzebuję specjalnej znajomości mojego komputera np. czy będę musiał wybierać jakoś port, czy też protokół danych (w tych tematach jestem zielony ) ?
Połączenie kablem
Rozpoczęty przez matiko, 26 kwi 2012 11:46
10 odpowiedzi w tym temacie
Napisano 26 kwiecień 2012 - 11:46
Napisano 26 kwiecień 2012 - 14:06
Nie lepiej połączyć je kablem internetowym crossowanym ?
Autor postu nie ponosi żadnej odpowiedzialności za ewentualne szkody wynikłe z wykorzystania zawartych w nim informacji.
Napisano 26 kwiecień 2012 - 18:33
ja przpuszczem ,że w sklepie i tak nie znajdziesz kabla usc->usb bo takie połączenie by spaliło port USB
Ja osobiście gram na kablu internetowym na "skrętce"
Ja osobiście gram na kablu internetowym na "skrętce"
Napisano 26 kwiecień 2012 - 20:34
Znajdzie taki kabel zresztą w linku coś jest. Żeby nie spaliły się porty musi być jakiś mostek w celu "oszukania" komputerów. Dlatego, że porty USB zostały wymyślone, aby podłączać do nich urządzenia peryferyjne, a nie do wymiany plików między komputerami.
Autor postu nie ponosi żadnej odpowiedzialności za ewentualne szkody wynikłe z wykorzystania zawartych w nim informacji.
Napisano 27 kwiecień 2012 - 11:56
Witam na forum. Moim zdaniem jeżeli chcecie grać we 2,np przez sieć Lan,to potrzebujecie kabla crossowanego za pomoca którego połąłczycie obydwa komputery PC. Ja mam tak zrobione u siebie w dmu i sprawdza się.
http://www.icydock.pl - obudowy, kieszenie na dyski. Zapraszamy!
Napisano 27 kwiecień 2012 - 14:56
Można coś więcej o kablu crossowanym, czy też skrętce. Co to za cóś?
Napisano 27 kwiecień 2012 - 15:26
Dziękuję już jarzę
acha jeszcze jedno, czy ten krosowy kabel podłącza się do USB czy gdzie?
acha jeszcze jedno, czy ten krosowy kabel podłącza się do USB czy gdzie?
Napisano 27 kwiecień 2012 - 15:49