Skocz do zawartości

Zdjęcie

Problem Blue Screen

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 adzian

adzian
  • Użytkownicy
  • 1 postów

Napisano 21 kwiecień 2012 - 20:27

Witam
Mam taki problem że kiedy gram w Call Of Duty Modern Warfare 3 Wyskakuje Mi Po Chwili
Blue Screen Który Ma W Sobie Taka informacje

Stop:0x000000f4 (0x00000000000000003 , 0xfffffA8007E64B30 , 0xfffff80003193660 )

Dodam że komputer mam w miarę dobry i na takim sprzęcie ta gra powinna śmigać na full detalach
Użycie procesora jak sprawdzałem jest male wiec nie wiem jaki może być problem jestem w tym zielony
komputer jest nowy ma nie cały miesiąc jak grałem w GTA 4 z 2 tygodnie temu tez miałem takie problemy z blue screenami tylko rzadziej

mój komputer
CPU: 4x 2.60Ghz
Grafika: Gtx 550ti
Płyta Główna: GIGABYTE a55m-ds2
Zasilacz: Logic 500 Pro
Ilość RAM: 8 GB

Jeśli złe miejsce na tego typu sprawy z góry przepraszam
  • 0

#2 mw_1975

mw_1975
  • Użytkownicy
  • 2535 postów

Napisano 22 kwiecień 2012 - 12:10

Masz BARDZO kiepski zasilacz. Możesz go zamienić na Seasonica 400W. Jest zresztą kilka innych wyborów, np OCZ SXS 400W, Tacens Radix 450W albo Aerocoola 450W. Od twojego różnią się tym, że producent podał w nich moc ciągłą, a nie chwilową.
  • 0
AMD Phenom II 955
Pentagram Karakorum HP-120 AlCu + Arctic Cooling AF1225L
4 GB DDR3 1600 MHz
Było Asus Radeon HD 6950 DCU II, jest XFX 7850 z AC Mono - czego się nie robi dla tej ciszy!
SilentiumPC Deus G1 600W

#3 Daroxx

Daroxx
  • Użytkownicy
  • 1040 postów
  • LokalizacjaZagłębie Dąbrowskie

Napisano 22 kwiecień 2012 - 12:43

Rzeczywiście lipny zasilacz.

Wg stron Microsoft'u jest to komunikat spowodowany złym podłączeniem dysku/ów itp

A teraz CTRL C + CTRL V :D

Aby rozwiązać ten problem, zastosuj jedną z następujących metod: