Powrót do hobby.
#1
Napisano 06 kwiecień 2012 - 11:57
#2
Napisano 04 czerwiec 2012 - 09:41
#3
Napisano 04 czerwiec 2012 - 11:08
Pentagram Karakorum HP-120 AlCu + Arctic Cooling AF1225L
4 GB DDR3 1600 MHz
Było Asus Radeon HD 6950 DCU II, jest XFX 7850 z AC Mono - czego się nie robi dla tej ciszy!
SilentiumPC Deus G1 600W
#4
Napisano 04 czerwiec 2012 - 15:25
Intel i5-3570K @ 4.2GHz | ASRock Z77 Extreme4 | Corsair Vengeance LP 16GB | Radeon HD7870 | Samsung 840 Pro 128GB | Samsung F3 1TB | Xonar DG | OCZ ModXStream Pro 500W
Duath
#5
Napisano 04 czerwiec 2012 - 15:48
Procesor: Celeron D330 2.66GHz
RAM: 512MB DDR
GPU: Zotac 7300GT
Jak widać "sprzęt" budzi uśmiech na twarzy, ale za 2-3 miesiące kupuje nowy sprzęt, więc przetrwam:D
Renderowanie coolera pamietam trwało bardzo długo jak na tak prosta scenę - ze 20 minut, a figurka mniej niż minutę (chciałem zrobić 15 sekundową animacje, ale to około 6h ).
Używam blendera, bo jest darmowy, lekki i wbudowany silnik renderujący jest zaskakująco szybki i przy właściwych ustawieniach naprawdę daje radę.
#6
Napisano 04 czerwiec 2012 - 16:00
Intel i5-3570K @ 4.2GHz | ASRock Z77 Extreme4 | Corsair Vengeance LP 16GB | Radeon HD7870 | Samsung 840 Pro 128GB | Samsung F3 1TB | Xonar DG | OCZ ModXStream Pro 500W
Duath
#7
Napisano 04 czerwiec 2012 - 16:08
#8
Napisano 04 czerwiec 2012 - 17:27
Intel i5-3570K @ 4.2GHz | ASRock Z77 Extreme4 | Corsair Vengeance LP 16GB | Radeon HD7870 | Samsung 840 Pro 128GB | Samsung F3 1TB | Xonar DG | OCZ ModXStream Pro 500W
Duath
#9
Napisano 04 czerwiec 2012 - 17:35
1 - o.k., ale drugie... noooooo.... flora + kolumna - to jeszcze w moim zasięgu, ale amorek... jak robiłeś? wzorowałeś się na fotce? wow! prędzej zdecydowałbym się na zrobienie drapacza chmur (alu+szkło), niż czegoś takiego. szacun. nie. SZACUN!!!
jak widać na załączonym obrazku, jak się umie, to i 3dstudio nie jest konieczne. jak dotąd nie zauważyłem, żeby blenderowi czegoś brakowało. tzn. jak zauważyłem, że "brakuje", kończyło się na tym, że musiałem się nauczyć, gdzie to brakujące jest i jak się tym posługiwać. no, ale blender to nie tuxpaint
#10
Napisano 04 czerwiec 2012 - 18:08
Model to banał, jeśli jesteś w stanie wymodelować człowieka w low-poly, to nie powinieneś mieć żadnych problemów ze stworzeniem takiej scenki. Wzorowałem się na zdjęciu. Spękania można zrobić na 2 sposoby - ręcznie brushem w siatce rzeźbić, na co jestem zbyt leniwy i co jest dość trudne lub utworzyć materiał z kilkoma teksturami i ustawić je tak, by kanał alfa tworzył te wszystkie spękania - trwa to krótko, jest proste i możesz użyć dowolnego modelu, nawet low-poly. A co do Blendera, to kiedyś się nim bawiłem trochę, a ostatnio uczę jego obsługi na poważnie.
#11
Napisano 05 czerwiec 2012 - 08:55
Intel i5-3570K @ 4.2GHz | ASRock Z77 Extreme4 | Corsair Vengeance LP 16GB | Radeon HD7870 | Samsung 840 Pro 128GB | Samsung F3 1TB | Xonar DG | OCZ ModXStream Pro 500W
Duath
#12
Napisano 05 czerwiec 2012 - 09:59
Fajnie by było i zamierzam związać się jakoś na poważnie z grafiką 3D, więc kto wie.. Tymczasem dużo nauki przede mną.
@silent
Jeśli masz gdzieś swoje rendery, to pochwal się nimi
#13
Napisano 11 czerwiec 2012 - 18:11
pewnie gdzieś są (albo i nie). to trochę dawne czasy były, z tamtego okresu zostało mi wielkie archiwum z wielką ilością rzeczy różnych, do uporządkowania w wolnej chwili (wygląda na to, że cały czas jestem zajęty ) i sobie leży na dysku (a część na płytach - ciekawe czy są jeszcze readable...) i czeka.
jak pisałem wyżej najbliżej mi było do architektury, najbardziej podobała mi się zabawa (bo to raczej ciekawość + rozrywka była) z materiałami przepuszczającymi i filtrującymi światło (zrobiłem sobie coś witrażopodobnego). trochę zabawy z materiałami i oświetleniem. zdecydowanie nie do chwalenia się na forum.
#14
Napisano 23 lipiec 2012 - 12:58
#15
Napisano 01 sierpień 2012 - 20:55
#16
Napisano 02 sierpień 2012 - 16:57
#17
Napisano 18 wrzesień 2017 - 21:06
Super sprawa, genialne! Ja tez zastanawiam sie nad powrotem do mojego ulubionego hobby. Zamierzam trochę się podszkolić z blogiem http://blog.empikfot...robic-portrety/ w fotografii i wziąć się w końcu za to na poważnie
#18
Napisano 03 październik 2017 - 19:10
Super Dzięki wielkie za sprawdzone porady w tym obszarze tematycznym Z całą pewnością mi się one przydadzą
#19
Napisano 18 październik 2017 - 12:42
O, super Jestem pewien, że mi się te porady przydadzą Dzięki wielkie
#20
Napisano 03 listopad 2017 - 18:37
A może warto poszperać informacje na ten temat w sieci? Moim zdaniem jest to dość dobre rozwiązanie
Użytkownicy przeglądający ten temat: 3
0 użytkowników, 3 gości, 0 anonimowych