Skocz do zawartości


Zdjęcie

wadliwy asus


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 xardaso

xardaso
  • Użytkownicy
  • 8 postów

Napisano 22 grudzień 2011 - 13:26

witam 3 miechy temu dokonałem zakupu lapka Asus X52J dzieją sie z nim dziwne rzeczy zawiesza sie na kilka minut i puszca go lag i tak co godzine mniej wiecej. w rejestrze błedów po kazdym lagu wywala bład iastor, oddałem na gwaracje dolutowali jakis kabel zasilający dysk,Nie wiem co oni kombinuja ale juz po tygodniu problem powrócił błedy najczesciej wywalaja jak kopiuje cos duzego na dysk,wiec wydaje mi sie ze problem lezy po stronie spierdzielonego dysku. co myslicie czy oddawac go bez przerwy no reklamacje czy sprawdzic i kupic inny dysk.laptop uzywany jest do pracy a raczej powinien bo ciagle jest reklamowany i widze go 3 dni w miesiacu i nawrot do media;p
  • 0


#2 magik092

magik092
  • Użytkownicy
  • 1555 postów

Napisano 22 grudzień 2011 - 13:52

"Eksperci" z media raczej nie rozwiążą problemu. Możesz iść do nich i wprost powiedzieć, że ostatnio gówno zrobili, jeśli nie potrafią sobie z tym poradzić to masz ich gdzieś.
Na początek przydałoby się porobić testy dysku (np. HD Tune) i ewentualnie sprawdzić napięcia Everest'em.
  • 0

Dołączona grafika


#3 Chymek

Chymek
  • Użytkownicy
  • 457 postów
  • LokalizacjaWrocław

Napisano 22 grudzień 2011 - 16:34

Test dysku w tym przypadku jak najbardziej wskazany. Dla pewności proponuję jeszcze test ramu. Osobiście nie kupowałbym nowego dysku, skoro komp jest na gwarancji, zwłaszcza że obecny ceny dysków zwalają z nóg, ale też rozumiem, że jednak komp jest potrzebny na codzień w domu, a nie w serwisie. Jeśli na testach wywali Ci błędy, to koniecznie o tym napisz ( czy jakoś zgłoś bo nie wiem jaki jest system składania reklamacji w Asusie ) i też powiedz, że odsyłasz go po raz drugi z tą samą usterką ! Proponowałbym odesłać go jak najszybciej, bo np. tam gdzie ja pracuję ( nie Asus, ale coś podobnego ), jeśli komputer wróci do naprawy w przeciągu 60 dni od poprzedniej, to jest on specjalnie traktowany, przechodzi bardziej rygorystyczne procedury, więc można by liczyć na to, że i może tam też tak jest, więc dokładniej powinni przyjrzeć się tej usterce.
  • 0

Naprawiając komputer, bądź świadom tego, że przyczyną usterki może być element, którego nigdy o to byś nie podejrzewał, a to dlatego, że komputer jest czasami ciężej zrozumieć niż kobietę :) i dlatego też nie dziw się, że ktoś kto się na tym zna, nie jest w stanie na "pstryknięcie palcem" powiedzieć Ci, co się zepsuło :)


Asus H97-plus
Intel I5 4590 chłodzenie Cooler Master V6-GT
Kingston 2x4GB  1600MHz + Goodram Play DDR3 4GB 1600MHz
Gigabyte GF GTX 650 Ti Boost
Tagan Piperock III 700W
Zalman Z9-U3


#4 Kobomedia_pl

Kobomedia_pl
  • Użytkownicy
  • 12 postów

Napisano 30 styczeń 2012 - 12:41

Skoro masz go dopiero 3 meisiące to oddaj de serwisu i niech Ci dokładnie wszystko sprawdzą,masz takie prawo. Wtedy nie poniesiesz żadnych dodoatkowych kosztów.
  • 0


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych