Skocz do zawartości


Zdjęcie

Irytujący Bluescreen + log z WinDbg


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
30 odpowiedzi w tym temacie

#1 adadjestmoc

adadjestmoc
  • Użytkownicy
  • 68 postów

Napisano 12 grudzień 2011 - 17:23

Witam! I przepraszam jeżeli to zły dział ten mi się wydał najbardziej odpowiedni. Tak więc od jakiegoś czasu wyskakuje mi bluescreen ( najczęściej choć nie zawsze przy Graniu w wymagające gry GTA4, COD:MW2. Komputer mam składaka. Parametry:
http://speedy.sh/s9e...mapa-bitowa.BMP
Od początku pamiętam mam problem z bluescreenem ale wcześniej nie było to tak uciążliwe i bardzo sporadycznie się pojawiał. Komp przeszedł pare reinstalek i praktycznie po pierwszej reinstalce systemu się nasiliły. ( Mam każdą płytkę od nowości ze sterami do wszystkiego i z niej instaluje ) Z tego loga wynika, że problem sprawia plik sterownika tyle, że instaluje ze stronki NVIDIA starsze i nowsze wersje i żadna nie niweluje tego problemu. Tutaj daję wam loga z WinDbg po sciągnięciu symboli pokazał się taki log.
Microsoft ® Windows Debugger Version 6.11.0001.404 X86
Copyright © Microsoft Corporation. All rights reserved.


Loading Dump File [C:\WINNT\Minidump\Mini121211-01.dmp]
Mini Kernel Dump File: Only registers and stack trace are available

Symbol search path is: *** Invalid ***
****************************************************************************
* Symbol loading may be unreliable without a symbol search path. *
* Use .symfix to have the debugger choose a symbol path. *
* After setting your symbol path, use .reload to refresh symbol locations. *
****************************************************************************
Executable search path is:
*********************************************************************
* Symbols can not be loaded because symbol path is not initialized. *
* *
* The Symbol Path can be set by: *
* using the _NT_SYMBOL_PATH environment variable. *
* using the -y <symbol_path> argument when starting the debugger. *
* using .sympath and .sympath+ *
*********************************************************************
Unable to load image ntoskrnl.exe, Win32 error 0n2
*** WARNING: Unable to verify timestamp for ntoskrnl.exe
*** ERROR: Module load completed but symbols could not be loaded for ntoskrnl.exe
Windows XP Kernel Version 2600 (Service Pack 3) MP (2 procs) Free x86 compatible
Product: WinNt, suite: TerminalServer SingleUserTS
Machine Name:
Kernel base = 0x804d7000 PsLoadedModuleList = 0x8055d720
Debug session time: Mon Dec 12 16:38:01.015 2011 (GMT+1)
System Uptime: 0 days 0:29:11.752
*********************************************************************
* Symbols can not be loaded because symbol path is not initialized. *
* *
* The Symbol Path can be set by: *
* using the _NT_SYMBOL_PATH environment variable. *
* using the -y <symbol_path> argument when starting the debugger. *
* using .sympath and .sympath+ *
*********************************************************************
Unable to load image ntoskrnl.exe, Win32 error 0n2
*** WARNING: Unable to verify timestamp for ntoskrnl.exe
*** ERROR: Module load completed but symbols could not be loaded for ntoskrnl.exe
Loading Kernel Symbols
...............................................................
.............................................................
Loading User Symbols
Loading unloaded module list
.........
Unable to load image nv4_disp.dll, Win32 error 0n2
*** WARNING: Unable to verify timestamp for nv4_disp.dll
*** ERROR: Module load completed but symbols could not be loaded for nv4_disp.dll
*******************************************************************************
* *
* Bugcheck Analysis *
* *
*******************************************************************************

Use !analyze -v to get detailed debugging information.

BugCheck 1000007E, {c0000005, bd16a343, af712ae0, af7127dc}

***** Kernel symbols are WRONG. Please fix symbols to do analysis.

*************************************************************************
*** ***
*** ***
*** Your debugger is not using the correct symbols ***
*** ***
*** In order for this command to work properly, your symbol path ***
*** must point to .pdb files that have full type information. ***
*** ***
*** Certain .pdb files (such as the public OS symbols) do not ***
*** contain the required information. Contact the group that ***
*** provided you with these symbols if you need this command to ***
*** work. ***
*** ***
*** Type referenced: nt!_KPRCB ***
*** ***
*************************************************************************
*************************************************************************
*** ***
*** ***
*** Your debugger is not using the correct symbols ***
*** ***
*** In order for this command to work properly, your symbol path ***
*** must point to .pdb files that have full type information. ***
*** ***
*** Certain .pdb files (such as the public OS symbols) do not ***
*** contain the required information. Contact the group that ***
*** provided you with these symbols if you need this command to ***
*** work. ***
*** ***
*** Type referenced: nt!KPRCB ***
*** ***
*************************************************************************
*************************************************************************
*** ***
*** ***
*** Your debugger is not using the correct symbols ***
*** ***
*** In order for this command to work properly, your symbol path ***
*** must point to .pdb files that have full type information. ***
*** ***
*** Certain .pdb files (such as the public OS symbols) do not ***
*** contain the required information. Contact the group that ***
*** provided you with these symbols if you need this command to ***
*** work. ***
*** ***
*** Type referenced: nt!_KPRCB ***
*** ***
*************************************************************************
*************************************************************************
*** ***
*** ***
*** Your debugger is not using the correct symbols ***
*** ***
*** In order for this command to work properly, your symbol path ***
*** must point to .pdb files that have full type information. ***
*** ***
*** Certain .pdb files (such as the public OS symbols) do not ***
*** contain the required information. Contact the group that ***
*** provided you with these symbols if you need this command to ***
*** work. ***
*** ***
*** Type referenced: nt!KPRCB ***
*** ***
*************************************************************************
*************************************************************************
*** ***
*** ***
*** Your debugger is not using the correct symbols ***
*** ***
*** In order for this command to work properly, your symbol path ***
*** must point to .pdb files that have full type information. ***
*** ***
*** Certain .pdb files (such as the public OS symbols) do not ***
*** contain the required information. Contact the group that ***
*** provided you with these symbols if you need this command to ***
*** work. ***
*** ***
*** Type referenced: nt!_KPRCB ***
*** ***
*************************************************************************
*************************************************************************
*** ***
*** ***
*** Your debugger is not using the correct symbols ***
*** ***
*** In order for this command to work properly, your symbol path ***
*** must point to .pdb files that have full type information. ***
*** ***
*** Certain .pdb files (such as the public OS symbols) do not ***
*** contain the required information. Contact the group that ***
*** provided you with these symbols if you need this command to ***
*** work. ***
*** ***
*** Type referenced: nt!_KPRCB ***
*** ***
*************************************************************************
*************************************************************************
*** ***
*** ***
*** Your debugger is not using the correct symbols ***
*** ***
*** In order for this command to work properly, your symbol path ***
*** must point to .pdb files that have full type information. ***
*** ***
*** Certain .pdb files (such as the public OS symbols) do not ***
*** contain the required information. Contact the group that ***
*** provided you with these symbols if you need this command to ***
*** work. ***
*** ***
*** Type referenced: nt!_KPRCB ***
*** ***
*************************************************************************
*********************************************************************
* Symbols can not be loaded because symbol path is not initialized. *
* *
* The Symbol Path can be set by: *
* using the _NT_SYMBOL_PATH environment variable. *
* using the -y <symbol_path> argument when starting the debugger. *
* using .sympath and .sympath+ *
*********************************************************************
*********************************************************************
* Symbols can not be loaded because symbol path is not initialized. *
* *
* The Symbol Path can be set by: *
* using the _NT_SYMBOL_PATH environment variable. *
* using the -y <symbol_path> argument when starting the debugger. *
* using .sympath and .sympath+ *
*********************************************************************
Probably caused by : nv4_disp.dll ( nv4_disp+158343 )

Followup: MachineOwner
---------

Prosze o wnioski i pomysły i z góry zaznaczam aby nie zwracać się do mnie w jakimś "hardcore'owym" slangu komputerowym którego nie zrozumiem. Pozdrawiam i dziekuje
  • 0


#2 Iuliano

Iuliano
  • Użytkownicy
  • 415 postów
  • LokalizacjaSworne Gacie,Tumidaj

Napisano 12 grudzień 2011 - 18:01

Jeśli możesz przeinstaluj sterowniki od karty graficznej.
  • 0

#3 adadjestmoc

adadjestmoc
  • Użytkownicy
  • 68 postów

Napisano 12 grudzień 2011 - 18:12

'Iuliano', dnia 12 Gru 2011 - 17:01, napisał:

Jeśli możesz przeinstaluj sterowniki od karty graficznej.

Dziekuje mistrzu Joda za super porade ale nie wiem czy widziałeś, że napisałem o wielokrotnym przeinstalowywaniu sterowników -.-
  • 0

#4 Iuliano

Iuliano
  • Użytkownicy
  • 415 postów
  • LokalizacjaSworne Gacie,Tumidaj

Napisano 12 grudzień 2011 - 18:50

Problem ntoskrln.exe może dotyczyć zasilacza,dysku oraz pamięci. Podaj jaki posiadasz zasilacz.Sprawdź programem diagnostycznym zarówno pamięć jak i dysk.Użyj programu MemTest 86 oraz HD Tune.
  • 0

#5 magik092

magik092
  • Użytkownicy
  • 1555 postów

Napisano 12 grudzień 2011 - 19:53

Poza tym mile widziany komunikat błędu (BSOD) :)
  • 0

Dołączona grafika


#6 adadjestmoc

adadjestmoc
  • Użytkownicy
  • 68 postów

Napisano 12 grudzień 2011 - 21:38

'magik092', dnia 12 Gru 2011 - 18:53, napisał:

Poza tym mile widziany komunikat błędu (BSOD) :)

Przecież jest w logu. ;] Memtesta86 zrobie albo jeszcze dzisiaj albo jutro to wrzuce to co pokaże ten program jak narazie czytam na ten temat bo nie wiem jak to zrobic ale dam rade :)
  • 0

#7 magik092

magik092
  • Użytkownicy
  • 1555 postów

Napisano 12 grudzień 2011 - 21:46

Mi scusi, zdarza się xD

Zaryzykowałbym poleceniem chkdsk (w cmd [o ile c jest partycją systemową] "chkdsk c: /f /r").
  • 0

Dołączona grafika


#8 adadjestmoc

adadjestmoc
  • Użytkownicy
  • 68 postów

Napisano 12 grudzień 2011 - 23:17

'magik092', dnia 12 Gru 2011 - 20:46, napisał:

Mi scusi, zdarza się xD

Zaryzykowałbym poleceniem chkdsk (w cmd [o ile c jest partycją systemową] "chkdsk c: /f /r").


Dobra, nie wszystko naraz... Co to jest ten chkdsk? Coś mi się kojarzy Check Disc? Tyle ze co to nam da?

Nie ogarniam tego memtesta86. Nagrałem, zbootowałem z CD - działa. Skanuje sobie skanuje.... Test #1, Test #2 i tak chyba do Test #11 po czym od nowa Test #1, Test #2..... Doczytałem tylko z tego wszystkiego Errors: 612. Nawet wyjśc z tego nie mogłem musiałem resetem bo klawiatura nie trybiła.
  • 0

#9 magik092

magik092
  • Użytkownicy
  • 1555 postów

Napisano 12 grudzień 2011 - 23:25

Si, spróbujemy zaingerować w spójność systemu plików i powierzchni dysku, 20% szans, że pomoże w rozwiązaniu problemu :D
  • 0

Dołączona grafika


#10 adadjestmoc

adadjestmoc
  • Użytkownicy
  • 68 postów

Napisano 13 grudzień 2011 - 14:32

'magik092', dnia 12 Gru 2011 - 22:25, napisał:

Si, spróbujemy zaingerować w spójność systemu plików i powierzchni dysku, 20% szans, że pomoże w rozwiązaniu problemu :D

Ty no może trochce konkretniej byś mi odpowiedział, bo nie wiem co Ty do mnie teraz mówisz. Co zaingerujemy, jak i gdzie? Co mam z tym memtestem86 zrobic jak go wykonać skoro ciągnie się w nieskończonośc i nawet nie wiem jak z niego wydobyć jakiegoś loga.

Zrobiłem ten chkdsk - zrobiły się 3 etapy jedyne co z nich odczytałem to odzyskiwanie 2 plików.
  • 0

#11 magik092

magik092
  • Użytkownicy
  • 1555 postów

Napisano 13 grudzień 2011 - 16:52

1. Start->wpisz "cmd" -> [o ile c jest partycją systemową] wpisz "chkdsk c: /f /r"
2. How to Use Memtest86 – Memtest 86 Tutorial & Guide (wersja pl)
  • 0

Dołączona grafika


#12 adadjestmoc

adadjestmoc
  • Użytkownicy
  • 68 postów

Napisano 13 grudzień 2011 - 18:00

'magik092', dnia 13 Gru 2011 - 15:52, napisał:

1. Start->wpisz "cmd" -> [o ile c jest partycją systemową] wpisz "chkdsk c: /f /r"
2. How to Use Memtest86 – Memtest 86 Tutorial & Guide (wersja pl)

Nie no ja nie wiem czy ty czytasz to co ci napisałem. Umiem odpalić program. Dajesz mi instrukcje jak to zrobic z pendrive ja tego nie potrzebuje bo bootuje z płytki. Tyle, że w jaki sposób ja mam wam pokazać co ten program wykrył ? ;/
  • 0

#13 adadjestmoc

adadjestmoc
  • Użytkownicy
  • 68 postów

Napisano 13 grudzień 2011 - 18:25

Zrobiłem ten chkdsk i co dalej? Dodam, że miałem kolejne 2 BlueScreeny - Pierwszy taki sam jak ten opisany przezemnie a drugi ( przy przeglądaniu netu )

"BugCheck 1000000A, {d2fc5915, 2, 1, 806e7a16}"
"Probably caused by : win32k.sys ( win32k+19e8 )"

Jak potrzeba to wkleje cały log z WinDbg
  • 0

#14 magik092

magik092
  • Użytkownicy
  • 1555 postów

Napisano 13 grudzień 2011 - 19:40

Co do MemTestu to puszczasz go kilka razy i jak wywali jaki Fail to po prostu to napisz. Dodatkowo użycie programu HD Tune nie zaszkodzi.

EDIT: Dodatkowo nie zaszkodzi przeskanować komputer pod kątem malware, przyda się Microsoft Safety Scanner.
Dodatkowo znalazłem jakiś dziwny programik. W razie braku rozwiązania można spróbować coś nim wypocić.
  • 0

Dołączona grafika


#15 adadjestmoc

adadjestmoc
  • Użytkownicy
  • 68 postów

Napisano 13 grudzień 2011 - 20:53

'magik092', dnia 13 Gru 2011 - 18:40, napisał:

Co do MemTestu to puszczasz go kilka razy i jak wywali jaki Fail to po prostu to napisz. Dodatkowo użycie programu HD Tune nie zaszkodzi.

EDIT: Dodatkowo nie zaszkodzi przeskanować komputer pod kątem malware, przyda się Microsoft Safety Scanner.
Dodatkowo znalazłem jakiś dziwny programik. W razie braku rozwiązania można spróbować coś nim wypocić.


http://imageshack.us...pabitowaon.jpg/ HD Tune. Mam na kompie Malwarebytes Anty-Malware nic nie wykrył, spybot również, avast również, hijackthis również. Memtest zrobie jutro ponieważ dzisiaj musze do późna korzystać z kompa a to trwa najmniej 1,5h. Dziękuje w ogóle za zainteresowanie z Twojej strony moim problemem.
  • 0

#16 magik092

magik092
  • Użytkownicy
  • 1555 postów

Napisano 14 grudzień 2011 - 21:46

Troszkę wariuje odczytując dane, poniekąd może się to przyczynić w setnej części do problemów.
Przydała by się jeszcze zakładka Health :)
Korzystasz z Malwarebytes Anti-Malware?
HijackThis służy raczej do wygenerowania loga, który później się interpretuje na forum :D Skoro go już masz na dysku to zrób quick skan i wrzuć log, a nóż znajdzie się jakiś chwast :)
  • 0

Dołączona grafika


#17 adadjestmoc

adadjestmoc
  • Użytkownicy
  • 68 postów

Napisano 14 grudzień 2011 - 21:58

'magik092', dnia 14 Gru 2011 - 20:46, napisał:

Troszkę wariuje odczytując dane, poniekąd może się to przyczynić w setnej części do problemów.
Przydała by się jeszcze zakładka Health :)
Korzystasz z Malwarebytes Anti-Malware?
HijackThis służy raczej do wygenerowania loga, który później się interpretuje na forum :D Skoro go już masz na dysku to zrób quick skan i wrzuć log, a nóż znajdzie się jakiś chwast :)


Tak jak napisałem korzystam z tego malwarebytes. Log z hijackyhis masz u mnie w "postach" zresztą sam go analizowałeś, nie pamiętasz juz pewnie. Chodziło mi wtedy o search.conduit. :) W logu wtedy stwierdziłeś, że wszystko OK. No ale jak chcesz to jesze raz go tutaj wkleje NA DOLE. Tutaj zamieszczam zdjęcie z tego Memtest86. http://imageshack.us...1214174713.jpg/ Nie mogę się w tym programie wogóle poruszać ponieważ klawiatura ani pod USB ani pod PS/2 nie działa. Zapewne da się jakoś "zjechać" w dół aby zobaczyć kolejne błędy ( te wyświetlone to chyba nie wszystkie, ponieważ tam z boku pisze " Errors: 40" ) Dodam, że wcześniej mi pisało "errors 620" jak robiłem za pierwszym razem. tu masz HD Tune zakładka Health http://imageshack.us.../846/adadq.jpg/


Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4
Scan saved at 22:02:31, on 2011-12-14
Platform: Windows XP Dodatek SP3 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP3 (6.00.2900.5512)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\WINNT\System32\smss.exe
C:\WINNT\system32\winlogon.exe
C:\WINNT\system32\services.exe
C:\WINNT\system32\lsass.exe
C:\WINNT\system32\svchost.exe
C:\WINNT\System32\svchost.exe
C:\Program Files\AVAST Software\Avast\AvastSvc.exe
C:\WINNT\system32\spoolsv.exe
C:\Program Files\Java\jre7\bin\jqs.exe
C:\Program Files\Malwarebytes' Anti-Malware\mbamservice.exe
F:\Programy\CDBurnerXP\NMSAccessU.exe
C:\WINNT\system32\nvsvc32.exe
C:\WINNT\system32\wscntfy.exe
C:\WINNT\Explorer.EXE
C:\Program Files\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe
C:\Program Files\AVAST Software\Avast\avastUI.exe
C:\WINNT\RTHDCPL.EXE
C:\Program Files\VDOTool\TBPanel.exe
C:\WINNT\system32\RUNDLL32.EXE
C:\WINNT\system32\ctfmon.exe
F:\Programy\DAEMON Tools Lite\DTLite.exe
C:\WINNT\System32\svchost.exe
F:\Programy\ChomikBox\chomikbox.exe
C:\WINNT\system32\svchost.exe
C:\Program Files\Mozilla Firefox\firefox.exe
C:\Program Files\Mozilla Firefox\plugin-container.exe
C:\Program Files\Trend Micro\HiJackThis\HiJackThis.exe

R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://www.yahoo.com
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.yahoo.com
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Łącza
O2 - BHO: AcroIEHelperStub - {18DF081C-E8AD-4283-A596-FA578C2EBDC3} - C:\Program Files\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelperShim.dll
O2 - BHO: Java™ Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Program Files\Java\jre7\bin\jp2ssv.dll
O2 - BHO: IplexToALLPlayer - {DF925EF3-7A87-44E4-9CAF-8D7B280BF616} - F:\Programy\ALLPlayer\Iplex\IplexToALLPlayer.dll
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Program Files\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [avast] "C:\Program Files\AVAST Software\Avast\avastUI.exe" /nogui
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe ARM] "C:\Program Files\Common Files\Adobe\ARM\1.0\AdobeARM.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [RTHDCPL] RTHDCPL.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [Gainward] C:\Program Files\VDOTool\TBPanel.exe /A
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINNT\system32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [nwiz] nwiz.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINNT\system32\NvMcTray.dll,NvTaskbarInit
O4 - HKLM\..\Run: [KernelFaultCheck] %systemroot%\system32\dumprep 0 -k
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINNT\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [DAEMON Tools Lite] "F:\Programy\DAEMON Tools Lite\DTLite.exe" -autorun
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINNT\system32\CTFMON.EXE (User 'USŁUGA LOKALNA')
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\RunOnce: [nlsf] cmd.exe /C move /Y "%SystemRoot%\System32\syssetub.dll" "%SystemRoot%\System32\syssetup.dll" (User 'USŁUGA LOKALNA')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINNT\system32\CTFMON.EXE (User 'USŁUGA SIECIOWA')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\RunOnce: [nlsf] cmd.exe /C move /Y "%SystemRoot%\System32\syssetub.dll" "%SystemRoot%\System32\syssetup.dll" (User 'USŁUGA SIECIOWA')
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINNT\system32\CTFMON.EXE (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\RunOnce: [nlsf] cmd.exe /C move /Y "%SystemRoot%\System32\syssetub.dll" "%SystemRoot%\System32\syssetup.dll" (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINNT\system32\CTFMON.EXE (User 'Default user')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\RunOnce: [nlsf] cmd.exe /C move /Y "%SystemRoot%\System32\syssetub.dll" "%SystemRoot%\System32\syssetup.dll" (User 'Default user')
O9 - Extra button: (no name) - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINNT\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @xpsp3res.dll,-20001 - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINNT\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
O16 - DPF: {D27CDB6E-AE6D-11CF-96B8-444553540000} (Shockwave Flash Object) - https://download.mac...ash/swflash.cab
O22 - SharedTaskScheduler: Moduł wstępnego ładowania interfejsu Browseui - {438755C2-A8BA-11D1-B96B-00A0C90312E1} - C:\WINNT\system32\browseui.dll
O22 - SharedTaskScheduler: Demon buforu kategorii składników - {8C7461EF-2B13-11d2-BE35-3078302C2030} - C:\WINNT\system32\browseui.dll
O23 - Service: avast! Antivirus - AVAST Software - C:\Program Files\AVAST Software\Avast\AvastSvc.exe
O23 - Service: Usługa Google Update (gupdate) (gupdate) - Google Inc. - C:\Program Files\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: Usługa Google Update (gupdatem) (gupdatem) - Google Inc. - C:\Program Files\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: Java Quick Starter (JavaQuickStarterService) - Oracle Corporation - C:\Program Files\Java\jre7\bin\jqs.exe
O23 - Service: MBAMService - Malwarebytes Corporation - C:\Program Files\Malwarebytes' Anti-Malware\mbamservice.exe
O23 - Service: NMSAccess - Unknown owner - F:\Programy\CDBurnerXP\NMSAccessU.exe
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - C:\WINNT\system32\nvsvc32.exe

--
End of file - 5445 bytes
  • 0

#18 magik092

magik092
  • Użytkownicy
  • 1555 postów

Napisano 14 grudzień 2011 - 22:33

Za dużo tematów, zbyt mało skupiam się na "pokrewieństwie" tematów :P

Dysk raczej zdrowy.

Co do wyników memtestu to lepiej niech na to rzuci okiem ktoś bardziej doświadczony, nie chciałbym wprowadzać w błąd :P
  • 0

Dołączona grafika


#19 adadjestmoc

adadjestmoc
  • Użytkownicy
  • 68 postów

Napisano 14 grudzień 2011 - 22:57

'magik092', dnia 14 Gru 2011 - 21:33, napisał:

Za dużo tematów, zbyt mało skupiam się na "pokrewieństwie" tematów :P

Dysk raczej zdrowy.

Co do wyników memtestu to lepiej niech na to rzuci okiem ktoś bardziej doświadczony, nie chciałbym wprowadzać w błąd :P


Napewno znasz kogoś takiego, kto zna się na memteście. Mogłbyś mu powiedzieć o tym poście? Bo ja nie widze na tym forum zbytniego parcia na pomoc komukolwiek. Jesteś jedyną osobą która się zainteresowała.
  • 0

#20 magik092

magik092
  • Użytkownicy
  • 1555 postów

Napisano 14 grudzień 2011 - 23:22

Jest tu kilka obeznanych osób tylko trzeba czasu :) Musisz wziąć pod uwagę, że inni pracują, uczą się, wyjeżdżają, mogą nie mieć neta, etc. Różne zdarzenia losowe i nie tylko losowe występują :P
Co do memtestu to popytam.
  • 0

Dołączona grafika



Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych