Mam problem z drukarką HP Deskjet D1360. Próbując zainstalować do niej oprogramowanie w pewnym momencie wyświetla mi się taki o to komunikat:
Instaluję oczywiście z oryginalnej płyty. Pobierałem również dwa oprogramowania z internetu, skutek był taki sam. Wszystko jest podłączone i włączone. Oprogramowania nie mogę zainstalować na żadnym komputerze. Po pobraniu plików slbcsp.dll i sccbase.dll wklejam je do głównego folderu i nic. Przed wakacjami działała. ZA POMOC WYŚLĘ SMS POD DOWOLNĄ USŁUGĘ DO 10ZŁ.
Drukarka - zepsuta?
Rozpoczęty przez Kazik5, 16 wrz 2011 13:47
2 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 16 wrzesień 2011 - 13:47
#2
Napisano 16 wrzesień 2011 - 15:13
Próbowałeś inny kabel USB?
Tutaj znalazłem rozwiązanie tego problemu:
http://forums.cnet.c...102-275051.html
Tutaj znalazłem rozwiązanie tego problemu:
http://forums.cnet.c...102-275051.html
Intel i5-3570K @ 4.2GHz | ASRock Z77 Extreme4 | Corsair Vengeance LP 16GB | Radeon HD7870 | Samsung 840 Pro 128GB | Samsung F3 1TB | Xonar DG | OCZ ModXStream Pro 500W
Duath
#3
Napisano 16 wrzesień 2011 - 16:33
Poradziłem sobie bez kabla i niczyich rad. Dzięki za chęci.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych