Jump to content


Photo

Obsługa it na zewnątrz


  • Please log in to reply
1 reply to this topic

#1 tert

tert
  • Użytkownicy
  • 399 posts

Posted 15 May 2025 - 10:09

Zarząd wymaga od nas precyzyjnych danych: co daje obsługa IT na zewnątrz? Jak to zmierzyć? Interesują mnie konkretne wskaźniki: czas reakcji, MTTR, dostępność systemów, liczba incydentów.


  • 0


#2 irk39

irk39
  • Użytkownicy
  • 390 posts

Posted 15 May 2025 - 12:31

KPI mogą być częścią umowy SLA i warto ich pilnować. Typowe to: czas reakcji na incydent (np. ≤15 min), czas rozwiązania (MTTR), dostępność usług (>99,5%), liczba incydentów / miesiąc, liczba aktualizacji wykonanych. Profesjonalne firmy obsługujące IT, jak https://itsky.cloud/cart/support-it/, powinny dawać regularne raporty z incydentów i utrzymania – warto o to zapytać przed podpisaniem umowy. Da się nawet zintegrować z Jira/ServiceNow, jeśli działacie na czymś takim.


  • 0


1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users