Jump to content

Photo

Neostada - brak mozliwosci zalozenia internetu

• Please log in to reply
2 replies to this topic

#1 oskosk

oskosk
  • Użytkownicy
  • 1 posts

Posted 17 August 2011 - 21:40

Witam , odrazu na wstępie powiem ze jestem zielony w tym temacie , z takiej racji ze mam internet wolny postanowilem zmienic na neostrade , wszystko ok infolinia itp , przyjechal typ kable podpodlaczal wszystko zrobil i neta nie ma , nie da sie , sprobowal podpiac do swojego laptopa i chodzi a na moim kompie nie , infolinia wystawila rachunek ktory oczywiscie musze zaplacic , liveboxa musialem odwiez do neo i koniec , niedlugo typ dzwoni i mi mowi ze nie da sie zalozyc bo mam karte sieciowa spalona a mi internet smiga wiec jak moge miec karte sieciowa spalona ? , Wie ktos co to moze byc , dlaczego nie da sie zalozyc neta ? prosze o pomoc

+pomógł
  • 0

#2 Duath

Duath
  • Redaktorzy
  • 2117 posts
  • Lokalizacja404

Posted 17 August 2011 - 22:39

Może gdybyś napisał nieco jaśniej, to więcej osób zainteresowałoby się tematem. No ale spróbuję...

Jeśli założyli Ci neta, to powinieneś dostać login i hasło, by wpisać je do routera. Te informacje pomogą Ci uaktywnić nowy login i hasło, które wpiszesz do routera i będziesz mógł mieć Internet - tak przynajmniej miałem ja, kiedy zakładałem neozdradę.