Skocz do zawartości

Zdjęcie

Samsung RC510

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
29 odpowiedzi w tym temacie

#1 Agnieszka02

Agnieszka02
  • Użytkownicy
  • 25 postów

Napisano 31 lipiec 2011 - 12:31

Witam,

Jestem posiadaczką notebooka Samsung RC510 od miesiąca. Mimo, że jestem laikiem w sprawach "informatycznych", dostrzegłam pewne problemy.

Kiedy kupiłam laptopa działał on tak, że właściwie nie był słyszalny dla mojego ucha. Problem zaczął się około tygodnia temu. Otóż kiedy wciskam przycisk power od razu zaczyna pracować wentylator na pełnych obrotach- i tak cały czas do zamknięcia sytemu. Mi osobiście ten szum przeszkadza- tym bardziej wieczorem. Dodam, że laptop jest zimny przez cały czas. Jaka może być tego przyczyna, i czy jest to powód aby oddać laptopa do reklamacji?

Problem numer dwa. Przycisk power raz łapie za pierwszym razem, a raz trzeba wcisnąć go około 10 razy aby włączyć komputer... o co chodzi ?

Na koniec mam pytanie. W laptopie jest grafika Optimus. Czy jest możliwość sprawdzenia, czy to działa poprawnie na moim laptopie ?

Z góry dziękuję za pomoc

Pozdrawiam ;)
  • 0

#2 Duath

Duath
  • Redaktorzy
  • 2117 postów
  • Lokalizacja404

Napisano 31 lipiec 2011 - 13:01