Samsung RC510
Posted 31 July 2011 - 12:31
Jestem posiadaczką notebooka Samsung RC510 od miesiąca. Mimo, że jestem laikiem w sprawach "informatycznych", dostrzegłam pewne problemy.
Kiedy kupiłam laptopa działał on tak, że właściwie nie był słyszalny dla mojego ucha. Problem zaczął się około tygodnia temu. Otóż kiedy wciskam przycisk power od razu zaczyna pracować wentylator na pełnych obrotach- i tak cały czas do zamknięcia sytemu. Mi osobiście ten szum przeszkadza- tym bardziej wieczorem. Dodam, że laptop jest zimny przez cały czas. Jaka może być tego przyczyna, i czy jest to powód aby oddać laptopa do reklamacji?
Problem numer dwa. Przycisk power raz łapie za pierwszym razem, a raz trzeba wcisnąć go około 10 razy aby włączyć komputer... o co chodzi ?
Na koniec mam pytanie. W laptopie jest grafika Optimus. Czy jest możliwość sprawdzenia, czy to działa poprawnie na moim laptopie ?
Z góry dziękuję za pomoc
Pozdrawiam
Posted 31 July 2011 - 13:01
Intel i5-3570K @ 4.2GHz | ASRock Z77 Extreme4 | Corsair Vengeance LP 16GB | Radeon HD7870 | Samsung 840 Pro 128GB | Samsung F3 1TB | Xonar DG | OCZ ModXStream Pro 500W
Duath
Posted 31 July 2011 - 13:19
Myślę, że w Optimusie to mogło mnie zaniepokoić, Jednak słyszałam, że można sprawdzić do jakiej karty (dedykowanej, czy zintegrowanej) przypisane są programy ?
Pozdrawiam
Posted 31 July 2011 - 13:36
EDIT: Jednak jeśli chodzi o samą pracę na baterii, to jest chyba kwestia ustawienia w zarządzaniu energią. Pewnie da się tam ustawić, aby podczas pracy na baterii nie włączać grafiki zewnętrznej. Ale tego nie jestem pewien, bo nie miałem do czynienia z laptopem z Optimusem
EDIT2: http://www.nvidia.pl...hnology_pl.html
Intel i5-3570K @ 4.2GHz | ASRock Z77 Extreme4 | Corsair Vengeance LP 16GB | Radeon HD7870 | Samsung 840 Pro 128GB | Samsung F3 1TB | Xonar DG | OCZ ModXStream Pro 500W
Duath
Posted 31 July 2011 - 20:23