Dopisz do programu instrukcje wyświetlania wszystkich elementów tablicy, tak aby tablica przedstawiona została jako:
A. 3-wierszowa i 5-kolumnowa
B. 5-wierszowa i 3-kolumnowa
program tablica2;
var
i, j : integer;
tab : array[1..3,1..5] of integer;
begin
for i:=1 to 3 do
for j:=1 to 5 do
begin
write('Podaj tab[',i,',',j,']:=')

readln(tab[i,j])

end;
{Uzupelnij program...}
end.
zadanie 2.
1. Zadeklarowac tablice 20 liczb calkowitych
2. Wypelnic tablice losowo wybranymi liczbami z zakresu 0..5
3. Sprawdzic, z jaka czestotliwoscia pojawily sie kolejne liczby.
Wsk.
· na poczatku programu glownego wywolac procedure randomize, ktora uruchamia generator losowy
· funkcja random(Max+1) zwraca losowo wybrana liczbe calkowita z zakresu 0..Max