Jump to content

Photo

Wirusy

• Please log in to reply
12 replies to this topic

#1 Bra

Bra
  • Użytkownicy
  • 12 posts

Posted 09 July 2011 - 22:42

Cześć.
Nie znam się za dobrze na komputerach, więc mam pytanie.
Moje antywirusy są niestety nieaktualne i teraz nic nie chroni mojego komputera.
Czy teraz mogę mieć na komputerze jakieś wirusy, mimo tego, że się one nie pokazują?
Kiedyś pamiętam jak miałam wirusa, to zawsze okienko wyskakiwało, że znaleziono wirusa.
Niby z komputerem nic się nie dzieje. Przy włączaniu trochę wolno chodzi, ale po czasie wszystko jest ok.
Te antywirusy są nieaktualne już od kwietnia.
  • 0

#2 Miodek

Miodek
  • Użytkownicy
  • 2009 posts
  • LokalizacjaPasieka

Posted 09 July 2011 - 23:15

Tak, możesz mieć wirusy. Nawet aktualny antywirus nie gwarantuje 100% ochrony. Jak nazywa się twój program? Czemu go nie zaktualizujesz?
  • 0
Drogi analfebeto. Zamiast pisać na końcu posta "przepraszam za błędy", popraw je.

#3 Bra

Bra
  • Użytkownicy
  • 12 posts

Posted 10 July 2011 - 09:14

Mam DAEMON Tools Lite i Eset NOD32. Zakładam już temat o tym, nie wiem jak się je aktualizuje. Mam zapisane jakieś linki, że tam znajdę klucze do Eset NOD32.
  • 0

#4 Iuliano

Iuliano
  • Użytkownicy
  • 415 posts
  • LokalizacjaSworne Gacie,Tumidaj

Posted 10 July 2011 - 11:15

Deamoon Tools to program do robienia obrazów płyt.Jeśli na program Eset wygasła licencja to możesz zainstalować darmową Avirę lub cały pakiet Comodo Internet Security.Posiadając pakiet IS będziesz lepiej zabezpieczony niż mając tylko antywirusa.
  • 0

#5 Bra

Bra
  • Użytkownicy
  • 12 posts

Posted 13 July 2011 - 09:49

Dobra ściągnę Avirę, a co mam zrobić jeżeli wyskoczy mi nagle kilka wirusów np. Trojan albo jakiś inny. Jak sobie z nimi poradzić?
  • 0

#6 Bra

Bra
  • Użytkownicy
  • 12 posts

Posted 13 July 2011 - 09:58

A co myślicie o tym programie antywirusowym Avast? bo jednak go ściągam.
  • 0

#7 adi760

adi760

Moderator

• Junior mod
  • 419 posts