Witam wszystkich, jako ze jestem nowicjuszem i jestem zielony w tworzeniu stron internetowych, chciałbym sie dowiedziec czy którys z was byłby wstanie stworzyc mi strone internetowa . ogólnie strona ta ma byc profesjonalna jesli którys sie zdecyduje wiecej info podam na GG , jesli nie da sie zrobic tego za darmo chciałbym tez wiedziec ile to mogloby kosztowac

Profesjonalna strona
Started by mrdevil, 06 Jul 2011 13:31
5 replies to this topic
Posted 06 July 2011 - 13:31
Posted 06 July 2011 - 15:26
Zależy od projektu.
Jeśli to ma być coś takiego (w tym tworzenie grafiki), to wyniosłoby Cię to do 500 zł (+ koszta serwera, domeny; parę zakładek, troszkę treści, etc).
Coś w ten deseń, to już kwestia od 700 zł wzwyż (+ koszta serwera, domeny; dostajesz CMS'a, pełną kontrolę nad stroną).
Jeśli pisząc o profesjonalizmie masz na myśli też rzeczy takie jak pozycjonowanie, stworzenie skrzynki email, etc. to musisz doliczyć zależnie od metody kilkadziesiąt/kilkaset złotych.
W tych czasach za darmo można dostać tylko dwie rzeczy
Jeśli to ma być coś takiego (w tym tworzenie grafiki), to wyniosłoby Cię to do 500 zł (+ koszta serwera, domeny; parę zakładek, troszkę treści, etc).
Coś w ten deseń, to już kwestia od 700 zł wzwyż (+ koszta serwera, domeny; dostajesz CMS'a, pełną kontrolę nad stroną).
Jeśli pisząc o profesjonalizmie masz na myśli też rzeczy takie jak pozycjonowanie, stworzenie skrzynki email, etc. to musisz doliczyć zależnie od metody kilkadziesiąt/kilkaset złotych.
W tych czasach za darmo można dostać tylko dwie rzeczy

Posted 06 July 2011 - 19:01
oj tam . potrzeba tylko znać trochę html i czytać dużo na forach o CMS

Posted 06 July 2011 - 21:44
Profesjonalna. Aha....oj tam . potrzeba tylko znać trochę html i czytać dużo na forach o CMS
Zależy od projektu. Zwykły CMS, WP to ktoś Ci może zrobić nawet za 200zł.
Jak chcesz naprawdę profesjonalną stronę (ba nawet portal) to ceny ustala się indywidualnie...
Posted 12 July 2011 - 22:18
@Magik