Skocz do zawartości


Zdjęcie

Rozkręcanie laptopa a gwarancja


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Sury

Sury
  • Użytkownicy
  • 1 postów

Napisano 28 czerwiec 2011 - 16:32

Mam do was pytanie

Jestem posiadaczem laptopa firmy Acer modelu Aspire,miałem problem z dyskiem twardym i mój nie rozgarnięty braciszek,postanowił rozkręcić pokrywę dysku twardego(chyba w celu naprawy) odkręcił śrubki i próbował usunąć pokrywę.Nie zdołam usunąć tej pokrywy bo to zauważyłem ,laptopa wysłałem do centrum serwisowego w Czechach.

Mam pytanie czy odkręcenie tych śrubek wiąże się z utratą gwarancji? Bo jest na nich ta nieszczęsna niebieska farba na której wszystko widać.Proszę o jak najszybsze odpowiedzi,miał ktoś podobne doświadczenia?

Bo niby dysk twardy mogę sobie wymieniać,ale jeśli odkręcono śruby a dysk nie był rozkrecany?
  • 0


#2 kopeczekx11

kopeczekx11
  • Użytkownicy
  • 40 postów

Napisano 28 czerwiec 2011 - 17:50

Ja myślę, że jeśli problem nie dotyczy dysku to gwarancji nie stracisz, co innego jakbyś odesłał rozgrzebany dysk bo Ci się uszkodził, od razu by Ci napisali, że to pewnie z twojej winy, skoro jest rozebrany bądź był.
  • 0

#3 Fenris

Fenris
  • Użytkownicy
  • 350 postów

Napisano 30 czerwiec 2011 - 21:03

Napisz do serwisu producenta, msi kiedyś wysyłało naklejki gwarancyjne dla posiadaczy Wind U100, kiedy ktoś dokładał RAM.
  • 0
Intel Core2Duo E7400-2.80GHz @ 3.80GHz Pentagram Karakorum
OCZ 4GB (2x2GB) 800MHz CL4 Reaper
Asus HD4870 512MB DDR5
MSI P45 NEO-F
Tacens Sagitta LUX
Chieftec Green Angel 500W

Są dwie grupy użytkowników: Ci, którzy robią kopie zapasowe i ci, którzy zaczną robić kopie zapasowe.

#4 WenQ

WenQ
  • Użytkownicy
  • 50 postów
  • LokalizacjaRybnik

Napisano 30 czerwiec 2011 - 21:05

Przeważnie lepiej nie kopać w sprzęcie na gwarancji, ale jeśli Twój brat nie tknął plomby, to może te śrubki nie skończą Twojej gwarancji. Jednak lepiej skontaktuj się z serwisem.
  • 0
Sygnatura edytowana. Powód: niezgodna z regulaminem forum. - Duath

#5 Chymek

Chymek
  • Użytkownicy
  • 457 postów
  • LokalizacjaWrocław

Napisano 01 lipiec 2011 - 11:00

Sądzę, że w serwisie Acera mogą nawet nie popatrzeć na te śrubki ;] wszystko zależy od dokładności serwisanta :) Dyski twarde i tak mają z innych firm i sami nie zajmują się ich naprawą. Tak samo jest w serwisie, w którym ja pracuję. Jeżeli dysk twardy nie przechodzi naszych testów to oddajemy go dalej... do producenta dysków :) Oni je dla nas robią więc to jest ich problem, że się zepsuł :) A jak Acer Ci to naprawi w ramach gwarancji, to on już będzie się martwił o to, że gdzieś dalej mogą stwierdzić, że nie powinni tego naprawiać bez zapłaty ze strony klienta. Jeśli jednak nie będą chcieli Ci tego naprawić ( i usterka będzie dotyczyła dysku ) to powinni przed naprawą wystawić Ci kosztorys naprawy i się z Tobą skontaktować czy się na to zgadzasz czy nie :)
  • 0

Naprawiając komputer, bądź świadom tego, że przyczyną usterki może być element, którego nigdy o to byś nie podejrzewał, a to dlatego, że komputer jest czasami ciężej zrozumieć niż kobietę :) i dlatego też nie dziw się, że ktoś kto się na tym zna, nie jest w stanie na "pstryknięcie palcem" powiedzieć Ci, co się zepsuło :)


Asus H97-plus
Intel I5 4590 chłodzenie Cooler Master V6-GT
Kingston 2x4GB  1600MHz + Goodram Play DDR3 4GB 1600MHz
Gigabyte GF GTX 650 Ti Boost
Tagan Piperock III 700W
Zalman Z9-U3


#6 Esus-IT

Esus-IT
  • Użytkownicy
  • 22 postów

Napisano 16 sierpień 2011 - 10:00

Oprócz śrubek są tam takie naklejki ( a przynajmniej powinny być) których zerwanie powoduje utratę gwarancji,wiec jeżeli masz taką możliwość to po prostu odeślij do serwisu i sam niczego nie rozkręcaj. W tym wypadku nie warto.
  • 0

#7 kopeczekx11

kopeczekx11
  • Użytkownicy
  • 40 postów

Napisano 25 sierpień 2011 - 07:19

A są serwisy co nie zwracają uwagi na nalepkę, plombę? Bo ja mam np. dysk i tam nie ma plomby :) kupiłem nowy jak składałem pc.
  • 0

#8 Chymek

Chymek
  • Użytkownicy
  • 457 postów
  • LokalizacjaWrocław

Napisano 25 sierpień 2011 - 17:33

Jeśli były plomby gdy go kupiłeś, a teraz ich nie ma i jeśli oddajesz go na gwarancji to zapewne zwrócą uwagę na ich brak i mogą Ci nie naprawić go za darmo.
  • 0

Naprawiając komputer, bądź świadom tego, że przyczyną usterki może być element, którego nigdy o to byś nie podejrzewał, a to dlatego, że komputer jest czasami ciężej zrozumieć niż kobietę :) i dlatego też nie dziw się, że ktoś kto się na tym zna, nie jest w stanie na "pstryknięcie palcem" powiedzieć Ci, co się zepsuło :)


Asus H97-plus
Intel I5 4590 chłodzenie Cooler Master V6-GT
Kingston 2x4GB  1600MHz + Goodram Play DDR3 4GB 1600MHz
Gigabyte GF GTX 650 Ti Boost
Tagan Piperock III 700W
Zalman Z9-U3


#9 Hurt24h

Hurt24h
  • Użytkownicy
  • 15 postów

Napisano 04 wrzesień 2011 - 12:35

Zgadzam się z powyższą opinią. Jeżeli były tam naklejki gwarancyjne i zostały przerwane,to tym samym tracisz ja. Na przyszłość musicie wiedzieć,że nie warto tego robić.
  • 0


Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych