Jump to content

Photo

Memory Runs at Dual Channel Asymetric

• Please log in to reply
3 replies to this topic

#1 Czips

Czips
  • Użytkownicy
  • 1 posts

Posted 22 June 2011 - 15:17

Hiho!
Jakiś czas temu dokupiłem pamięć RAM. Wsadziłem, myślałem, że jest wszystko ok. Jakiś czas temu przeczytałem jednak komunikat, że nie jest ok. Sam jestem zielony, więc wkleję zdjęcie (niestety nie wiem, czy i jak można zrobić zrzut w tym momencie)
Proszę o pomoc, jestem raczej zielony.

Dołączona grafika
  • 0

#2 Chymek

Chymek
  • Użytkownicy
  • 457 posts
  • LokalizacjaWrocław

Posted 22 June 2011 - 17:59

Wydaje mi się, że masz dwie różne kości pamięci, które nie pracują na Dual Channel a w biosie masz właśnie to włączone, dodatkowo z tym OC również dotyczy ustawień biosu. Niestety osobiście nie jestem w stanie Ci powiedzieć co dokładnie masz źle ustawione, ale możliwe że coś z napięciem lub timingami. Na początek przywróć ustawienia domyślne biosu :)
  • 1

Naprawiając komputer, bądź świadom tego, że przyczyną usterki może być element, którego nigdy o to byś nie podejrzewał, a to dlatego, że komputer jest czasami ciężej zrozumieć niż kobietę :) i dlatego też nie dziw się, że ktoś kto się na tym zna, nie jest w stanie na "pstryknięcie palcem" powiedzieć Ci, co się zepsuło :)

Asus H97-plus
Intel I5 4590 chłodzenie Cooler Master V6-GT
Kingston 2x4GB  1600MHz + Goodram Play DDR3 4GB 1600MHz
Gigabyte GF GTX 650 Ti Boost
Tagan Piperock III 700W
Zalman Z9-U3

#3 Squbii

Squbii
  • Redaktorzy
  • 109 posts

Posted 22 June 2011 - 21:05