Skocz do zawartości

Zdjęcie

Wybór dostawcy internetu - prośba

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Ivrea

Ivrea
  • Użytkownicy
  • 1 postów

Napisano 25 maj 2011 - 15:24

Witam ;)
Chciałabym prosic wszystkich obeznanych w temacie o pomoc w wybraniu dostawcy internetu. Przeszukałam już chyba ze 100 stron ale po prostu nie znam się na tym... Nie wiem czym różni się CDMA od jakiegoś HSPA+ itp... Bardzo więc proszę o pomoc :)

Potrzebuję internetu na kabel (mobilny nie wchodzi w grę) do 70zł miesięcznie, z jak najmniejszą opłatą aktywacyjną. Umowa musi byc najlepiej "bez lojalki" albo max pół roku bo potem się wyprowadzam. Mieszkam w Opolu. Idealna przykładowa oferta to Inea (59,59, 4Mb - to chyba dobrze?, umowa na 3 miesiące), tylko że ta firma działa wyłącznie w Wielkopolsce... Potrzebne mi to jest "na gwałt", ponieważ pracuję z domu, potrzebna mi jest taka prędkośc, żebym mogła swobodnie dzwonic do klientów z komputera.

Nie proszę żeby ktoś szukał (każdy ma swoje zajęcia;)), ale jeżeli ktoś posiada jakąś korzystną ofertę albo mógłby mi przybliżyc technicznie czego bym potrzebowała, bardzo proszę o podzielenie się tą informacją, dziękuję :)
  • 0

#2 Robo

Robo
  • Użytkownicy
  • 221 postów

Napisano 25 maj 2011 - 20:29

"Nie wiem czym różni się CDMA od jakiegoś HSPA+ itp"

To jest siec mobilna bezprzewodowy net do lapka.

Musisz szukac jakie masz koło siebie firmy które udziela ci internetu.

Na 3 mc to ciezko bedzie jakikolwiek internet wziasc jedynie to pozostaje mobilny tym bardziej jak posiadasz lapka to ideał ale wiadomo tani nie jest i wydajny równiez nie jest.
  • 0
Sygnatura edytowana. Nie prosimy użytkowników o wręczanie plusów. Jeżeli uznają to za stosowne, sami je dadzą.

#3 Aleksandra

Aleksandra
  • Użytkownicy
  • 12 postów

Napisano 26 maj 2011 - 09:21