Jump to content


Photo

[Rozwiązany] karta+procek


  • This topic is locked This topic is locked
6 replies to this topic

#1 Cataclyzm

Cataclyzm
  • Użytkownicy
  • 4 posts

Posted 23 January 2011 - 21:41

Witam, modernizuję komputer, a jako że jestem zielony w te klocki postanowiłem zasięgnąć rady u ludzi mądrzejszych ode mnie ^^"

Chcę kupić taką oto kartę:
GIGABYTE GeForce 9800GT Silent Cell

Złącze: PCI-Express 2.0 x 16 Wielkość pamięci: 1024 MB
Typ pamięci: DDR 3 Szerokość magistrali pamięci: 256 bit
Czas dostępu pamięci: 1 ns Częstotliwość Shaderów: 1500 MHz Procesory strumieniowe: 112 Taktowanie procesora: 600 MHz Taktowanie pamięci w 3D: 1800 MHz Technologia wykonania: 80 nm RAMDAC: 400 MHz Low Profile: Nie Chłodzenie chipsetu: Pasywne Chłodzenie (opis): chłodzenie zajmuje 2 sloty Wyjścia D-Sub na karcie: 1 szt. Wyjścia DVI na karcie: 1 szt. Obsługa wielu monitorów: 2 Wyjście HDTV: Gniazdo HDMI Wyjście standard TV

przy procku AMD Athlon 64 X2 DualCoreProcessor 4800+
i 1,87 GB RAM

I tutaj pojawia się moje pytanie, czy mój procesor nie będzie negatywnie wpływał na efektywność karty graficznej?
A jeśli tak to czy podkręcenie go rozwiąże problem?

Oraz co myślicie o zasilaczu ATX TRACER 500W Highlander?
(chodzi mi oczywiście o firmę)

Zależy mi na czasie, z góry dzięki za odpowiedzi =]
  • 0


#2 seqqes

seqqes
  • Użytkownicy
  • 660 posts

Posted 23 January 2011 - 22:08

Sądzę, że procesor będzie lekko spowalniał kartę i nie będzie ona mogła rozwinąć skrzydeł ;) Nie wiem czy uda Ci się podkręcić tego procka, aby uzyskał dużego kopa wydajnościowego. Co do danych które napisałeś to, czy czasem g92 nie miał 65nm. :) Z resztą nieważne. Zasilacz to totalna porażka. Według mnie on tylko wygląda... nic więcej. :(
  • 0

#3 Cataclyzm

Cataclyzm
  • Użytkownicy
  • 4 posts

Posted 23 January 2011 - 23:36

Zgadza sie 9800 miala w poczatkowej fazie produkcji 65nm, pozniej mieli zmienic na 55nm przynajmniej tak gdzies przeczytalem... :)
tu podaje link do tej karty: