Skocz do zawartości


Zdjęcie

Problem - komputer wyłącza się po kilku sekundach.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Wojers

Wojers
  • Użytkownicy
  • 11 postów

Napisano 27 sierpień 2010 - 11:23

Witam, a więc mam pewien problem. Wczoraj montowałem do komputera nowe chłodzenie, a dokładnie SilentiumPC Fortis HE1225. Nałożyłem pasty termoprzewodzącej Arctic Siver 5, podłączyłem wszystko i włączyłem. Najpierw komputer działał, włączał się i pracował, ale nie było wogóle obrazu(pisało No Video Input). Sprawdziłem wszystko jeszcze raz, czy gdzieś nie dostał się kurz, czy kable są dobrze wpięte itp. Przy kolejnym uruchomieniu coś na płycie głownej zaiskrzyło i przepaliło się(taka mała kwadratowa płytka, jest ich tam kilka obok siebie). Teraz komputer wyłącza się po kilku sekundach, a obrazu dalej nie ma. Wszystkie wiatraki się kręcą, ten od procka, karty, dyski działają, DVD również. Jestem załamany, bo jest mi potrzebny mój komputer na niedziele i nie wiem co zrobic. Dodam też, że raz miałem obraz, ale wtedy docisnąłem mocniej radiator do procesora ręką, przeczytałem na jakimś forum, że przyczyną wyłączającego się komputera może byc źle dociśnięty do procesora radiator, a więc jest to prawda? Mam też jeszcze jedno pytanie, czy przyczyną tego lekkiego przepalenia się czegoś na płycie mogło byc to, że styka się ona z metalową obudową?

Komputer:
AMD Phenom II x4 955
Zotac GTX260
2GB RAM DDR3 A-DATA
Gigabyte MA770T-UD3P
Chieftec 600W CFT-600-14CS

Z góry dzięki za pomoc, byłbym bardzo wdzięczy, jeśli ktoś mógłby mi poradzic o co chodzi :)
  • 0


#2 seqqes

seqqes
  • Użytkownicy
  • 660 postów

Napisano 27 sierpień 2010 - 11:27

Ja bym ją czym prędzej oddał na gwarancje. (jeśli masz)
  • 0

#3 Wojers

Wojers
  • Użytkownicy
  • 11 postów

Napisano 27 sierpień 2010 - 11:43

Sprzęt ten zamawiałem dokładnie rok temu na esc.pl, więc gwarancja jeszcze jest. A jak to zgłosic do nich, że mam problem ze sprzętem i chciałbym go oddac na gwarancję? Mam im jakoś dac znac, czy poprostu im to wysyłam?
  • 0

#4 seqqes

seqqes
  • Użytkownicy
  • 660 postów

Napisano 27 sierpień 2010 - 12:10

Najlepiej napisać do nich, że masz uszkodzony sprzęt i chciałbyś oddać na gwarancję.
  • 0

#5 Wojers

Wojers
  • Użytkownicy
  • 11 postów

Napisano 27 sierpień 2010 - 13:17

Tyle, że ja nie wiem który podzespół dokładnie sprawia problemy, może to byc właśnie płyta główna, a może też byc jeszcze coś dodatkowo.
  • 0

#6 infor7

infor7
  • Użytkownicy
  • 115 postów

Napisano 27 sierpień 2010 - 17:17

Ty nie musisz wiedzieć co w kompie nie działa po prostu oddajesz na gwarancję a serwisanci mają obowiązek to sprawdzić.
  • 0

#7 Mateusz

Mateusz

    Redaktor naczelny

  • Administratorzy
  • 1541 postów

Napisano 29 sierpień 2010 - 17:01

Jeżeli cały zestaw kupiłeś u nich to nie powinno być problemów z naprawą. Dzwoń!
  • 0
Dołącz PCFoster.pl na Facebooku: http://www.facebook.com/pcfosterpl :) Zapraszamy!

#8 kasiulks

kasiulks
  • Użytkownicy
  • 15 postów

Napisano 29 sierpień 2010 - 19:51

hmm jak dla mnie to perfidnie wygląda jakby po prostu płyta główna padła całkiem - dawno temu właśnie identyko było. Poszła wymiana właśnie płyty. I raczej stykanie nie powinno sprawiać problemu - tak mi się wydaje. Ale takie przepalenie najczęsciej po prostu jest z winy złego zasilacza

więc sio do gwarancji;p
  • 0


Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych