Skocz do zawartości


Zdjęcie

Kradzież dysku twardego


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 Lenka

Lenka
  • Użytkownicy
  • 3 postów

Napisano 14 maj 2010 - 21:14

Witam jestem nowym użytkownikiem i nie znalazłam na forum kwestii która mnie interesuje a mianowicie potrzebuje pomocy ponieważ w sprawach komputera jestem trochę zielona. Chodzi o to że ktoś podmienił mi dysk twardy i chciałabym wiedzieć czy jest możliwość aby ta osoba korzystała z mojego gg wysyłała sobie wiadomości na drugiego kompa odpisywała na te wysłane wiadomości?Wiem że dla Was informatyków to błaha sprawa a dla mnie bardzo poważna ponieważ ktoś chce mnie oczernić wśród najbliższych a Ja nie mama się kogo poradzić.Błagam pomóżcie...

[ Dodano: 2010-05-14, 22:38 ]
nikt mi nie pomoże?proszę
  • 0


#2 aim92

aim92
  • Użytkownicy
  • 1502 postów

Napisano 14 maj 2010 - 21:54

czy jest możliwość aby ta osoba korzystała z mojego gg wysyłała sobie wiadomości na drugiego kompa odpisywała na te wysłane wiadomości?

Tak. Istnieje taka możliwość jeśli nie miałaś założonego hasła oraz jeśli posiadałaś starszą wersję gg. Jest jeszcze kilka sposobów aby się wkraść na gg zabezpieczone hasłem.
Najlepiej zmień aktualne hasło na inne.
  • 0

#3 Lenka

Lenka
  • Użytkownicy
  • 3 postów

Napisano 14 maj 2010 - 22:19

Dzieki za odpowiedz.Co do zabezpieczenia gg hasłem to już to zrobiłam gdzieś na jakimś forum wyczytałam zeby zaznaczyć też opcje nie pokazuj wiad od nieznajomych jak również pokazuj status tylko znajomym i nie archiwizuje wiadomości wiec teraz już chyba jestem bezpieczna tylko chodzi mi o to że ta osoba chce w sądzie przedstawić wiadomości z gg jako dowód a nie wiem czy one są prawdziwe.Ten ktoś zamienił mi dysk,jednym słowem ukradł a znajomej z którą pisałam naprawiał laptopa więc nie wiem czy jej też nie podmienił dysku i właśnie z tych dysków korzysta i wysyła sobie wiadomości.To jest możliwe?
  • 0

#4 tomcio

tomcio
  • Użytkownicy
  • 11 postów