Skocz do zawartości

Zdjęcie

Usunięte sterowniki z pen-driva

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
15 odpowiedzi w tym temacie

#1 CAVA

CAVA
  • Użytkownicy
  • 7 postów

Napisano 15 marzec 2010 - 21:03

No więc proszę o pomoc, o ile to możliwe, w naprawieniu mojego pen-driva. Niechcący wykasowałam z niego sterowniki i gdy wkładam go do USB to go nie odnajduje. Pendrive jest z firmy SanDisk, 4GB, CRUZER. Jestem zupełnie zielona w związku z informatyką, więc bardzo proszę o w miarę prostą odpowiedź bez tych wszystkich informatycznych pojęć ;) Z góry dzięki...
  • 0

#2 Mateusz

Mateusz

Redaktor naczelny

• Administratorzy
  • 1541 postów

Napisano 16 marzec 2010 - 18:18

Też posiadam tego pendriva i firmowe oprogramowanie usunąłem od razu po zakupie ;) To nie jest powód. Spróbuj do innych USB włożyć, ew. do innego komputera...
  • 0
Dołącz PCFoster.pl na Facebooku: http://www.facebook.com/pcfosterpl :) Zapraszamy!

#3 CAVA

CAVA
  • Użytkownicy
  • 7 postów

Napisano 17 marzec 2010 - 20:14

Bo to się stało tak... Miałam na tym pendrivie wirusa i go wykasowałam. Mój "mądry" kuzyn osądził, że wykasowałam sterowniki, a teraz sama już nie wiem... To co ja mam zrobić? Nie da się go już odratować?
  • 0

#4 Mateusz

Mateusz

Redaktor naczelny

• Administratorzy
  • 1541 postów

Napisano 17 marzec 2010 - 20:27

Ja jestem pewny, że problem niedziałającego pendriva to nie te sterowniki :(
  • 0
Dołącz PCFoster.pl na Facebooku: http://www.facebook.com/pcfosterpl :) Zapraszamy!

#5 CAVA

CAVA
  • Użytkownicy
  • 7 postów

Napisano 18 marzec 2010 - 20:43

Może zaproponujesz mi jakieś rozwiązanie? Co to może być, że nie działa? Bo to nie jest chyba normalne, że od tak sobie nic go nie odczytuje...
  • 0

#6 mivosh

mivosh

Tak właśnie wyglądam ;D

• Użytkownicy
  • 1231 postów
  • LokalizacjaKoszalin

Napisano 18 marzec 2010 - 20:50

A czy na innych komputerach, ten pendrive działa?
  • 0

#7 CAVA

CAVA
  • Użytkownicy
  • 7 postów

Napisano 19 marzec 2010 - 20:01