Jak w temacie. Niestety ale pomyłek jest sporo i zastanawiam się jak je zredukować.
Jak usprawnić działanie sklepu online
#1
Posted 10 January 2022 - 11:44
#2
Posted 10 January 2022 - 13:14
Trudno jest odpowiedzieć na to pytanie, bo tak naprwdę nie wiemy jak wyglada Twój sklep, co konkretnie sprzedajesz. Jakie rozwiązania zastosowaliscie na poczatku. I jak się to u Was sprawdzało. Proces musisz dopasowac do specyfiki produktow i tego, jak je trzeba przygotowac do wysylki. W skrocie osobno kompletowanie, osobno paragonowanie i etykietowanie, osobno zamykanie paczek. Haslo „specjalizacja”. Porownasz sobie potem ze stoperem. Natomiast... nie rob tego na lapu capu. Przemysl, zaplanuj, poukladaj...
NIe wiem jaki jest magazyn w jakim przechowujesz towar, ale dobrze jest mieć własną halę stalową. W której wyposażenie dopasujesz do własnych potrzeb. Od siebie polecam hale stalowe w firmie MCM.
#3
Posted 28 January 2022 - 12:08
Przede wszystkim warto zadbać o sprawnie działający system płatności online. W końcu w dzisiejszych czasach klienci chcą szybko i sprawnie płacić za swoje zakupy. Warto jednak wybrać takie rozwiązanie, które będzie także proste w obsłudze dla samego sprzedającego. Nie można zapominać również o bezpieczeństwie. W końcu to podstawa, aby płatności były bezpieczne tak jak te od https://poland.payu.com/ PayU. Pewnie sami korzystaliście niejednokrotnie z takich płatności, więc wiecie , że to wygodne i proste w użyciu rozwiązanie.
#4
Posted 13 February 2022 - 19:01
Bardzo ważnym rozwiązaniem jest to aby wiedzieć również jakie płatności online mieć w sklepie i jestem zdania, że są to sprawy niezwykle ważne. Zachęcam każdego również do przeczytania wpisu https://www.money24....wo-w-internecie ponieważ samo bezpieczeństwo w Internecie jest przecież kwestią nadrzędną.
#5
Posted 29 March 2023 - 18:49
#6
Posted 30 March 2023 - 17:08
Ogólnie samo już prowadzenie sklepu online jest dość poważną pracą i ja jeszcze chcę powiedzieć, że także bardzo ważną opcją jest to aby wiedzieć od czego zacząć sprzedaż e-commerce. Muszę dodać, że bardzo fajnie właśnie o tym napisano w https://influencer.p...edaz-e-commerce i zachęcam was do przeczytania tego materiału.
#7
Posted 25 September 2023 - 20:06
Do zarządzania magazynem konkretnym wsparciem może okazać się Program Magazynowy LoMag. Na pewno to co ich wyróżnia to funkcjonalność, stabilność działania i wygodne opcje integracji wraz ze sklepem internetowym. Jednocześnie działa z czytnikami kodów, kolektorami danych, czy drukarkami etykiet oraz obsługa plików JPK, kontrahenci z GUS, wielowalutowość i wielojęzyczny interfejs. Idealna opcja, dla rosnącego biznesu aby jednak wszystko mieć pod pełną kontrolą.
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users