Jump to content


Photo

Czy warto jest reklamować się na facebooku


  • Please log in to reply
13 replies to this topic

#1 tert

tert
  • Użytkownicy
  • 360 posts

Posted 28 August 2018 - 06:26

Czy Waszym zdaniem taka reklama będzie opłacalna? 


  • 0


#2 irk39

irk39
  • Użytkownicy
  • 351 posts

Posted 28 August 2018 - 10:59

Jak najbardziej.Taka reklama ma bardzo wiele zalet:

nakierujesz ludzi na swoją stronę internetową

będziesz mogł znaleźć więcej klientów ( wiele osob aktualnie szuka usług na facebooku zamiast na google)

będziesz mógł prowadzić kampanie na faceboku oraz własny fan page ( samodzielnie albo zatrudnić firmę, która się tym zajmie jeśli nie masz na to czasu ani ochoty).

 

Zerknij sobie tutaj

https://shineonagenc...znaj-6-powodow/

 

Na stronie jest opisanych kilka powodów dla których warto jest prowadzić takie kampanie


  • 0

#3 mpire

mpire
  • Użytkownicy
  • 338 posts

Posted 19 September 2018 - 15:11

Ja myślę że to dobry pomysł, teraz reklama w sieci jest jak najbardziej opłacalna. Ja akurat reklamuję swoją firmę w google adwords, kampanię prowadzi dla mnie https://www.grupafaro.pl/ z Wrocławia i efekty są naprawdę dobre, nie spodziewałem się tak dobrych wyników.


  • 0

#4 InuSitat

InuSitat
  • Użytkownicy
  • 18 posts

Posted 21 September 2018 - 08:28

Facebook facebookiem i w ogóle internet internetem, ale trzeba też zadbać o tradycyjną reklamę. Na przykład przydatna może się okazać taka drukarnia online http://print4events.pl/ Mają moim zdaniem świetne flagi reklamowe :)


  • 0

Mierz siły na zamiary, nie zamiary podług sił


#5 norbertt873

norbertt873
  • Użytkownicy
  • 52 posts

Posted 26 September 2018 - 13:20

Tak, warto, ale reklama w mediach społecznościowych sporo kosztuje i musi być przemyślana, dlatego lepiej, aby zająć się nią specjalista. Z innych metod promocji polecam pozycjonowanie, a z tańszych ogłoszenia - tu https://wykonawca.taelo.pl/ jest ciekawy serwis, gdzie można zamieścić wizytówkę swojej firmy, za darmo.


  • 0

#6 isabela

isabela
  • Użytkownicy
  • 1028 posts

Posted 04 October 2018 - 21:28

No pewnie, że tak. W końcu kto teraz nie ma facebooka? Praktycznie każdy jest w tym serwisie :) A nawet czytałam ostatnio na https://socialpress....i-power-editora , że facebook bardzo usprawnił prowadzenie kampanii reklamowych. Połączył w jedno narzędzie menadżer reklam i power editor, co dało jeszcze większe możliwości marketingowe! 


  • 0

#7 wolski

wolski
  • Użytkownicy
  • 1026 posts

Posted 16 May 2021 - 17:05

Wydaje mi się, że sama reklama w social mediach jest jak najbardziej bardzo fajnym rozwiązaniem. Ja również zachęcam każdego do przeczytania wpisu https://www.przelewy.../platnosci-z-fb gdzie dokładnie wyjaśniono jak wygląda sprawa z płatnościami w Facebook. jak dla mnie jest to coś niezwykle ważnego.


  • 0

#8 Janeq

Janeq
  • Użytkownicy
  • 18 posts

Posted 04 November 2021 - 14:00

Sama liczba użytkowników mówi, że warto ;)


  • 0

#9 wolski

wolski
  • Użytkownicy
  • 1026 posts

Posted 12 March 2022 - 11:10

Na dobrą sprawę uważam nadal, że korzystanie z social mediów jest bardzo dobrym pomysłem na skuteczną i efektywną reklamę, ale jeśli jest to robione właściwie. Muszę dodać, że sam niedawno czytałem na stronie http://www.ecu-marke...ieksze-zasiegi/ w jaki sposób można zwiększyć nasze zasięgi. Moim zdaniem taka wiedza jest czymś niezwykle ważnym.


  • 0

#10 Paturatu

Paturatu
  • Użytkownicy
  • 83 posts

Posted 30 August 2022 - 10:17

Warto się reklamować wszelkimi sposobami które przyniosą efekt w postaci dotarcia do nowych klientów. Na pewno sprawdzi się współpraca z influencerami bo ci mają spore zasięgi na facebooku. Całościowo taką kampanię możesz zlecić tej agencji https://frankandgreg...-influencerami/ która ma doświadczenie w tej kwestii.


  • 0

#11 wolski

wolski
  • Użytkownicy
  • 1026 posts

Posted 03 September 2022 - 10:38

Trzeba przyznać, że każdy rodzaj reklamy może być bardzo ważny i ja również chcę dodać, że na pewno fajnie jest wiedzieć jak sprawdzają się czekoladki z logo. W każdym razie ja zachęcam na pewno do przeczytania wpisu https://lepiej-widoc...-niespodzianke/ gdzie jak dla mnie świetnie o tych sprawach piszą.


  • 0

#12 Hubik33

Hubik33
  • Użytkownicy
  • 269 posts

Posted 11 August 2023 - 13:43

Kluczowe jest to, aby przede wszystkim działania marketingowe powinny być przemyślane i dobrze zaplanowane zgodnie z biznesem jaki prowadzicie. Dlatego też jeśli szukacie wsparcia w tym zakresie to możecie skontaktować sie z agencją DigitalHill https://digitalhill.pl/ którzy specjalizują się również w prowadzeniu działań marketingowych dla biznesu e-commerce. Dlatego też warto dowiedzieć się co należy poprawić oraz jak poprowadzić tego typu działania, aby oczekiwać poprawy wyników co do zasięgów, sprzedaży oraz ogólnie budowania marki. Pozdrawiam!


  • 0

#13 Rafał36

Rafał36
  • Użytkownicy
  • 117 posts

Posted 31 July 2024 - 13:09

Zdecydowanie warto reklamować się w mediach społecznościowych - tylko wszystko trzeba robić z umiarem, żeby nie znudzić się klientom. Niestety obecnie każda firma jest na portalach społecznościowych i usiłuje coś tam sprzedawać. A większość osób jednak nie wchodzi na facebooka, żeby coś kupować. Dlatego jestem zdania, że warto trochę pokombinować i opracować własną indywidualną strategię marketingową. Dla wyróżnienia firmy można przykładowo zainwestować w gadżety reklamowe - mało firm obecnie to robi. Przejdźcie na stronę https://kubki-reklam...owe-z-nadrukiem, a znajdziecie szeroką ofertę kubków reklamowych i nie tylko. To naprawdę fajna forma reklamy budująca wizerunek firmy.


  • 0

#14 ignaswal

ignaswal
  • Użytkownicy
  • 1 posts

Posted 13 August 2024 - 20:43

Aktualnie media społecznościowe pozwalają na znaczne zwiększenie ruchu na stronie a co za tym idzie pozwala to na przybliżenie naszym potencjalnym klientom naszych usług. O zaletach marketingu można przeczytać na https://funkymedia.eu/ . Myślę, że nie ma co się zamykać jedynie na marketing w SM gdyż jest wiele dróg do dotarcia do naszych klientów


  • 0


0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users