Skocz do zawartości


Zdjęcie

reklamacja w Play


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 romankolan

romankolan
  • Użytkownicy
  • 2 postów

Napisano 23 listopad 2017 - 21:28

Witam wziąłem telefon z play na 3 lata, przy czym od jakiegoś czasu zaczął mi się psuć a tel jest na gwarancji. Na dzień dzisiejszy czeka mnie 7 reklamacja a mój tel nadal się psuje. Od ostatniej reklamacji nawet nie upłynął miesiąc a już się tel popsuł tzn ekran dotykowy nie reaguje.
Telefon oddany znów do reklamacji tym razem z tytułu Rękomja że nie chce kolejnej naprawy tylko ten sam nowy tel lub wymiana na inny. A miałem sony xperia aqua.
Dostałem telefon od play że jest odmowa z tego względu że telefon jest za drogi, a koszt naprawy jest tańszy. To moje pytanie brzmi czy mam ten telefon naprawiać w nieskończoność? czy coś jeszcze mogę zrobić w tej sprawie?

 

http://pozyczkizkomornikiem24.pl


  • 0


#2 Torad_eu

Torad_eu
  • Użytkownicy
  • 105 postów

Napisano 30 grudzień 2017 - 11:21

Jeżeli jest na gwarancji to będziesz go reklamował do skutku i wiadomo że operator nie wyda Ci nowego telefonu skoro jego zdaniem obecny można naprawić. Psuje się od samego początku? Poproś o notkę z serwisu co dokładnie zostało wymienione, jakie części i podzespoły.


  • 0


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych