Jump to content


Photo

Problem z internetem kablowym


  • Please log in to reply
1 reply to this topic

#1 Mariiija

Mariiija
  • Użytkownicy
  • 1 posts

Posted 09 September 2016 - 10:13

Posiadam laptop Acera z Windowsem 10 oraz modem cisco EPC3928S od Vectry, w której mam wykupiony Internet 50Mb. Połączenie bezprzewodowe działa bez problemu, zarówno na telefonie jak i laptopie, kłopoty zaczynają się przy korzystaniu z połączenia kablowego przy oglądaniu filmów na platformach typu Netflix, Horizon czy HBO GO. Po kilkunastu do kilkudziesięciu sekund połączenie zostaje zerwane. Zwykłe windowsowe "Rozwiąż problemy" twierdzi, że "Brama domyślna jest niedostępna" i że naprawiło już ten problem. Rzeczywiście, Internet działa, do momentu, gdy znów włączę streaming. Testowałam różne kable i gniazda, problem nie występował na laptopie technika, który przyszedł od Vectry spróbować mi pomóc, więc na 99% jest to kwesta mojego laptopa i jego ustawień sieciowych. Mimo, że testowałam już wiele metod, zarówno zasugerowanych przez telefoniczną pomoc techniczną Vectry, jak i znalezionych w Internecie na różnych forach, nic póki co nie zadziałało, więc proszę, żebyście pisali wszystko, co przyjdzie wam do głowy w tej sprawie, a ja przetestuję, nawet jeśli już to robiłam.

W załączniku kilka zrzutów ekranu, które mogą się wam przydać.

Trzymam kciuki, że ktoś wpadnie na pomysł, jak to rozwiązać, i z góry dziękuję :)

Attached Files


  • 0


#2 SerwisKomputerowy

SerwisKomputerowy
  • Użytkownicy
  • 36 posts

Posted 19 June 2017 - 10:46

A jaki system operacyjny oraz antywirusa posiadasz? Pytam bo to dosyć istotna sprawa, być może połączenie internetu po kablu blokuje banalna przyczyna jaką może być zapora sieciowa, polecam sprawdzić. Na innych urządzeniach lub komputerze stacjonarnym też występuje ten problem?


  • 0


1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users