Posiadam laptop Acera z Windowsem 10 oraz modem cisco EPC3928S od Vectry, w której mam wykupiony Internet 50Mb. Połączenie bezprzewodowe działa bez problemu, zarówno na telefonie jak i laptopie, kłopoty zaczynają się przy korzystaniu z połączenia kablowego przy oglądaniu filmów na platformach typu Netflix, Horizon czy HBO GO. Po kilkunastu do kilkudziesięciu sekund połączenie zostaje zerwane. Zwykłe windowsowe "Rozwiąż problemy" twierdzi, że "Brama domyślna jest niedostępna" i że naprawiło już ten problem. Rzeczywiście, Internet działa, do momentu, gdy znów włączę streaming. Testowałam różne kable i gniazda, problem nie występował na laptopie technika, który przyszedł od Vectry spróbować mi pomóc, więc na 99% jest to kwesta mojego laptopa i jego ustawień sieciowych. Mimo, że testowałam już wiele metod, zarówno zasugerowanych przez telefoniczną pomoc techniczną Vectry, jak i znalezionych w Internecie na różnych forach, nic póki co nie zadziałało, więc proszę, żebyście pisali wszystko, co przyjdzie wam do głowy w tej sprawie, a ja przetestuję, nawet jeśli już to robiłam.
W załączniku kilka zrzutów ekranu, które mogą się wam przydać.
Trzymam kciuki, że ktoś wpadnie na pomysł, jak to rozwiązać, i z góry dziękuję